فریبا محمدلو روز دوشنبه در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اردبیل افزود: در همین راستا پشتیبانانی شناسایی شده‌اند که بانوان توانمند استان به این افراد معرفی و محصولات خود را با راهنمایی و پشتیبانی آنها  عرضه  کنند.

وی بیان کرد:  هشتمین نمایشگاه توانمندی های بانوان در رشته‌های صنایع دستی ، صنایع تبدیلی ، آشپزی و هنر در 36 غرفه با مدیریت بانوان برگزار برپا شده و تا روز جمعه از ساعت 9 صبح تا 9 شب در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برای بازدید عموم دایر است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در این آیین گفت : بانوان نقش مهمی در توسعه استان دارند و استفاده از توانمندی آنان موتور اقتصادی استان را به حرکت در می‌آورد.

ارژنگ عزیزی با بیان اینکه  باید تلاش کرد با بازاریابی برای بانوان استان زمینه گسترش فعالیت‌های خرد آنان را فراهم کرد ، افزود: بانوان استان در زمینه‌های مختلف تولیدی، صنایع دستی، صنایع غذایی  و هنر توانمندی های بالایی دارند و باید از این ظرفیت ها در راستای اشتغالزایی استفاده شود.

وی بیان کرد: بیشتر فعالیت‌های بانوان در زمینه مشاغل خانگی بوده و در صورتی که بانوان زمینه فعالیتی خود را وسعت دهند، می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی و وام های اشتغال صندوق کارآفرینی مهر و امید نیز استفاده کنند.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه معرفی توانمندی‌های بانوان می‌تواند بازارهای لازم را برای آنان فراهم کند از تلاش برای بازاریابی برای تولیدات بانوان در سطح استانی و  ملی خبر داد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.