به گزارش ایرنا ، فرهاد سبحانی روز سه‌شنبه در نشستی با فرماندار پارس‌آباد مغان از حل مشکل تامین ضمانت برای تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی به صورت زنجیره‌ای خبر داد.

او گفت: تخصیص بیش از چهار هزار سهمیه تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال فرصت خوبی برای روستاییان و ساکنان شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است که در سفر مهندس تابش ریاست بنیاد مسکن به استان و دیدار با استاندار اردبیل محقق شد.

وی از اختصاص قیر رایگان برای آسفالت معابر زیرسازی شده به ارزش یک یا ۲ برابر اعتبارات تعیین شده در برخی شهرها از جمله پارس‌آباد مغان خبر داد و گفت: با تخصیص قیر رایگان و هزینه‌کرد اعتبارات پیش‌بینی شده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در ۱۸ روستای این شهرستان به مساحت بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی شده است.

او همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد مسکن با فرمانداری پارس‌آباد به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال برای توسعه و عمران و آبادانی روستاها و قشلاقات این شهرستان

خبر داد.

علی علایی ، فرماندار پارس‌آباد مغان نیز در این جلسه گفت: هزینه اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات فاقد روستایی تامین و فاز اول آن در پنج روستا برای سنگ‌فرش و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر به پیمان گذاشته خواهد شد.

استان اردبیل ۱۱ شهرستان و هزار و ۶۹۶ روستا با ۱۲۰ هزار خانوار و حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.