علی یوسف‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طول این پروژه‌ها ۱۴۸ کیلومتر است و در اجرای آنها  تاکنون ۴۳ پل احداث و ۱۴ کیلومتر نیز آسفالت شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون آسفالت  ۱۴۹ کیلومتر از راه‌های روستاهای بیش از ۵۰ خانوار  استان باقی مانده و انتظار می رود  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ماموریت جدید خود بتواند این راه‌ها را نیز آسفالت کند.

وی گفت: بر اساس ابلاغ جدید، وظیفه احداث و توسعه راه‌های روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده اما با توجه به اینکه پیمانکاران این  ۳۸ پروژه با اداره کل راه و شهرسازی قرارداد دارند،  این پروژه ها توسط  اداره کل راه و شهرسازی به اتمام برسد.

وی افزود: در مشگین‌شهر، نیر ، نمین، سرعین راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار آسفالت شده‌اند و در اردبیل، خلخال و گرمی این وضعیت تا ۹۲ درصد ادامه دارد .

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل  اظهار کرد: این اداره کل به توسعه راه‌ها و همچنین احداث بزرگراه‌ها نگاه ویژه‌ای داشته و در ۲ سال اخیر نیز اعتبارات خوبی از محل منابع ملی و استانی به احداث بزرگراه‌ها و همچنین توسعه راه‌های اصلی اختصاص یافه است.

۷۱۱۰/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.