به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در جریان بازدید از روند اجرای این طرح ها افزود: قسمتی از این طرح ها از امروز و بخشی دیگر آن نیز طی هفته جاری آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات آسفالت محور روستای ایشلق به پایان رسیده است، گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت محور میانه-زنجان انجام شده و آسفالت راه روستای نشق بخش کندوان نیز در حال انجام است.  

وی همچنین گفت: محور روستاهای ورزقان، شیخ درآباد، اوین و محور آقکند هم به طرف آستانجین در حال پیگیری برای آسفالت و بهسازی است.

مشایخی با تاکید بر اینکه انجام این طرح ها بعنوان تعهدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محسوب می شود، ادامه داد: با انجام این طرح ها وضعیت راه های شهرستان میانه تا حد بسیار زیادی بهبود می یابد.

معاون استاندار آذربایحان شرقی با بیان اینکه انجام این طرح ها با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل راه و ترابری و راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میانه و با پیگیری های مستمر معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میانه عملیاتی شده است، افزود: برخی طرح های حوزه راه روستایی با عزم و مشارکت چشمگیر مردمی و پیمانکاران خیر با هماهنگی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میانه و با محوریت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان اجرا می شود.

مشایخی همچنین با بیان اینکه امکان سوء استفاده از این فعالیت ها و فعالیت های مشابه توسط برخی در این ایام متصور است، تاکید کرد: پیگیری های انجام شده این معاونت استانداری و فرمانداری ویژه و سایر مسئولین اجرایی برای تحقق خواسته های مردمی از وظایف مسلم بوده و مردم در این موارد مدیون و مرهون هیچکس نبوده و نیستند.    

۷۲۳۱/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.