معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: جاری شدن سیلاب در بخش های جبالبارز و مردهک راه  ارتباطی ۲۱ روستا که بیشتر در مناطق کوهستانی این منطقه واقع هستند را مسدود کرد. 

احسان شاهرخی افزود:طغیان رودخانه های فصلی در مناطق کوهستانی سبب جابجایی سنگهای بزرگ و انتقال آنها به بستر راههای روستایی شده است.

وی از اعزام هشت دستگاه سنگین راهداری لودر و گریدر به محورهای خسارت دیده در شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد خبر داد و گفت: با توجه به گزارشهای دریافتی از گشتهای راهداری ، مرکز مدیریت راهها و عوامل محلی مناطقی که نیاز به تیغ زنی و بازگشایی راه دارند در دستور کار ادارات راهداری شهرستانها قرار می گیرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اظهار داشت: بارش شدید باران شب گذشته در ارتفاعات شهرستان های جیرفت، عنبرآباد و قلعه گنج سبب خسارت به راههای روستایی بیش از ۴۶ روستا شد. 

شاهرخی از برآورد اولیه خسارت به ۵۶۰ کیلومتر راه روستایی بر اثر سیلاب خبر داد و گفت: با اعزام گشت های راهداری به مناطق حادثه دیده میزان خسارت وارد شده بزودی اعلام خواهد شد.

مناطق مختلف جنوب کرمان عصر و شب گذشته شاهد بارش باران، گرد و غبار و توفان شدید بوده است. 

۳۰۲۹/۷۴۵۰/۸۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.