به گزارش ایرنا ، بهرام آقاخانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد ۴۲۹ هزار و ۶۸ نفر مرد و ۳۳۱ هزار و ۶۲۷ نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی تداوم خواهد یافت، افزود: در این مدت بیش از هشت هزار و ۴۰۰ برنامه متنوع ورزش همگانی در نقاط مختلف استان اجرا شد.

وی اظهار داشت: برگزاری پنج هزار و ۴۱۸ برنامه ورزش صبحگاهی با مشارکت ۳۹۱ هزار و ۷۵۷ نفر ، برگزاری  ۴۸۳ برنامه کوه‌روی و کوهپیمایی با مشارکت ۱۴ هزار و ۳۵۹ نفر و اجرای ۲۴۸ مورد همایش و جشنواره ورزشی با مشارکت ۱۹۲ هزار و ۲۹ نفر از جمله برنامه‌های شاخص ورزش همگانی در این مدت بوده است.

او بیان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی ، دوچرخه‌سواری ، مسابقات محلات ، برنامه‌های فرهنگی ، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی ، مسابقات کارکنان ، مسابقات ورزشی و گلگشت از دیگر برنامه‌های ورزش همگانی در استان است.

او توسعه ورزش همگانی را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ذکر کرد و ادامه داد: البته این به معنای بی توجهی به ورزش حرفه ای و قهرمانی نیست.

آقاخانی گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه انجام شده و در طول سال به مرحله اجرا درخواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: توسعه ورزش همگانی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: رشد و توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مختلف مردم جامعه باعث افزایش سلامتی و تندرستی آنها نیز خواهد شد.

۶۱۳۰/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.