به گزارش ایرنا ،معروف خسروی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال اظهار کرد: در ۶ ماه گذشته با تلاش راهداران ۶۳ مورد اخطار کتبی به دستفروشان و متصدیان ساخت‌ و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها ابلاغ و با حکم قضایی ۴۰ مورد متوقف و پنج مورد احداث بنای غیرمجاز نیز قلع‌ و قمع شد.

وی افزود: گشت‌های راهداری با حضور شبانه‌روزی در جاده‌ها توانستند بیش از ۱۰۰ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی و جمع‌آوری کنند.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: با هدف افزایش ضریب ایمنی جاده ۱۶۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی و ۱۸۵ مورد علایم ایمنی جدید در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال توسط راهداران نصب و این امر موجب کاهش حوادث رانندگی شده است .

وی به لکه‌گیری سه هزار و ۶۰۰ متر مربع از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: در مدت یاد شده راهداران این شهرستان ۱۵ هزار متر مکعب ریزش‌برداری و سه هزار متر نیز تیغه‌زنی انجام داده‌اند.

خسروی بهسازی راه‌های روستایی را در جهت جلب رضایت مردم از اولویت‌های کاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان ذکر کرد و گفت: در جاده روستایی برندق ۱۵۰ متر مربع راه دسترسی احداث شده و عملیات بهسازی راه روستای محروم کمر نیز در حال اجرا است.

وی تعمیر و تجهیز ۲۲ دستگاه چراغ چشمک‌زن در تقاطع‌ها، پاک‌سازی ۴۸۰ عدد علایم در طول مسیر، ۵۴۰ کیلومتر شن‌ریزی در محل رانش و ۱۵ هزار متر مکعب خاک‌برداری در رمپ‌های ورودی و خروجی شهرستان خلخال را از اقدامات مهم راهداران در ۶ ماه نخست امسال برشمرد و افزود: تاکنون راهداران در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران ۱۴ مورد بازدید از پایانه مسافربری شهرستان خلخال انجام داده‌اند.

او گفت: نصب علائم هشداردهنده ،آشکارسازی محل عبور دانش‌آموزان در مسیر راه‌های روستایی ،خط‌کشی راه‌ها و تلاش برای تسهیل تردد دانش‌آموزان در مسیرهای بین راهی منتهی به مدارس روستایی از اولویت‌های کاری این اداره در آستانه سال تحصیلی جدید است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.