محمد اهلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خوشه‌ها در زمینه کسب و کار، گردشگری، صنایع فلزی و شیرآلات با هدف اشتغال‌زایی و رونق تولید ایجاد خواهند شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون سه خوشه صنعتی لبنیات،پلاستیک و فرش در استان فعال بوده و کنسرسیوم صادراتی آن هم با هدف توسعه صادرات محصول آنها ایجاد شده است.

اهلی افزود: یکی از اهداف مهم مدیریت شهرک‌های صنعتی استان تامین زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید و اشتغال‌زایی است و تلاش می‌شود با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سرعت بگیرد.

وی بر روند رونق‌بخشی به واحدهای راکد و غیرفعال و همچنین کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: با حمایت مسئولان و مدیران استانی مشکلات و کمبودهای شهرک‌های صنعتی استان مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین یکی از زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان را تامین و احداث زیرساخت‌های لازم دانست و افزود: با سرمایه‌گذاری های انجام شده شهرک‌های صنعتی استان بهترین محل برای سرمایه‌گذاران است.

وی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی مشوق‌های لازم را برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی می‌کنند، در نظر گرفته است.

۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.

۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.