رضا کریمی روز شنبه به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با خبرنگاران ایرنا افزود: نقش رسانه ها  در شفاف سازی و روشنگری بسیار بالا است و نمی توان نقش خبرنگاران و روزنامه نگاران را در اصلاح امور جامعه نادیده گرفت.

وی اظهار داشت: مطبوعات بعنوان رکن چهارم مردمسالاری و دیگر رسانه‌ها همگام با دیگر ارکان نظام می‌ توانند به توسعه  اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور کمک کرده و مطالبات مردم را در این حوزه ها پیگیری کنند.

نماینده اردبیل ،نیر،نمین و سرعین ادامه داد: از سوی دیگر رسانه‌ها در کنار نقد منصافه مسئولان دولت و بیان مشکلات باید در ایجاد رضایتمندی و اعتماد سازی فعال باشند تا مردم دچار یاس و نا امیدی نشوند.

کریمی بیان کرد: رسانه ها هم می توانند نقش تخریب و هم نقش تقویت کننده وحدت در ابعاد مختلف داشته باشند و باید رسانهها از تخریب اجتناب کرده و تقویت کننده روحیه مردم در زمینه های مختلف باشند.

وی با بیان اینکه  رسانه‌ها یاری کنندگان مسئولان هستند افزود: رسانهها بدون ادعا تمام نارسایی‌ها و مشکلات جامعه را به مسئولان انتقال می دهند تا اقدامات لازم  برای حل آنها صورت گیرد  و براین اساس لازم است  به این نقش رسانه‌ها و  زحمات خبرنگاران در این ارتباط را ارج نهاد.

نماینده اردبیل ، نیر، نمین و سرعین گفت: در واقع رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و سعی می کنند صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی تاکید کرد: شغل خبرنگاری کاری سخت و زیان‌آور محسوب می شود و باید شرایطی فراهم کرد که آنها دغدغه معیشت نداشته باشند .

۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.