نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه گفته می‌شود 20 هزار شغل در سال گذشته در استان انجام شده است شبهه‌ناک است و نیاز به ارزیابی و بررسی دقیق دارد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، صدیف بدری در نشست با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوالات آنها اظهار کرد: باید مستنداتی را مسئولان استانی ارائه کنند تا اشتغال‌ ایجاد شده به شکل واقعی مورد رصد و بررسی دقیق قرار گیرد.
وی در مورد تامین اعتبار برای پروژه‌های بخش ورزش خاطرنشان کرد: قرار شده در قانون برنامه توسعه ششم از محل ارزش افزوده 27 صدم درصد به حوزه ورزش اختصاص یابد که 80 درصد این منابع در اختیار ورزش و جوانان و 20 درصد نیز در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: سالانه 15 میلیارد تومان از این محل صرف توسعه زیرساخت‌های ورزش استان می‌شود به طوری که برخی از سالن‌های ورزشی احداث شده در اردبیل، نمین، عنبران و ... از این محل بوده است.
بدری بیان کرد: بنده در انتصابات و عزل و نصب‌ها به صور مستقیم و حتی غیرمستقیم وارد نشدم و معتقدم باید در چارچوبی مشخص، شفاف و قانونی انتصابات مدیریتی انجام شود و اعتقاد دارم ما به عنوان ناظران باید نظارت دقیق و قانونمندی را در این زمینه داشته باشیم.

وی در مورد پروازهای کم فرودگاه اردبیل نیز گفت: به تناسب فصل و استقبال مردم که همان تقاضا و عرضه است تعداد پروازها در فصول مختلف متفاوت است ولی امیدواریم همچنان تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل را به غیر از تهران به سایر مناطق نیز شاهد باشیم.

بدری در مورد سفر رئیس جمهور و مطالبات مطرح شده قابل طرح در این سفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای و آب شرب تصریح کرد: ما از سال گذشته مطالبات اهالی استان را برای ایمن سفر جمع‌بندی کردیم و امیدواریم در سایه سفر رئیس جمهور منابع اعتباری خوب هم برای حوزه آب و هم راه و همچنین تکمیل پایاب خدافرین در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به مشکلات راه‌های روستایی و آب شرب ساکنان این مناطق بیان کرد: به معنای واقعی ما این مشکلات را لمس می‌کنیم و بر این باوریم در حل این مشکلات باید دولتمردان چاره‌اندیشی کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به مشکل معارضین کشت و صنعت اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رفت قبل از فروش کشت و صنعت مشکل معارضین برطرف می‌شد تا امروز عشایر دغدغه و نگرانی از بابت حضور در این مناطق نداشتند که متاسفانه این مشکل همچنان مسئولان و اهالی را رنج می‌دهد.

بدری همچنین انتقال آب به اردبیل را از ضرورت‌ها توصیف و تصریح کرد: ما اگر در این زمینه اقدامی به موقع انجام ندهیم قطعا با چالشی جدی روبرو خواهیم شد.
وی با قدردانی از سرمایه‌گذار پروژه پل معلق شیشه‌ای هیر بیان کرد: سرمایه‌گذار به شکل قابل تقدیر در این پروژه فعالیت‌ها و اقدامات مطلوبی را انجام داده و امیدواریم مسئولان نیز زیرساخت‌های لازم را مهیا کنند تا در سفر رئیس جمهور این پروژه به بهره‌برداری برسد.
بدری ادامه داد: بنده آماده هستم با همراهی خبرنگاران تک تک پروژه‌های اجرا شده را در این سال‌ها از صفر تا 100 به آنها نشان داده و ردیف‌های بودجه‌ای که به شکل چشمگیری افزایش یافته است براساس مستندات در سازمان برنامه و بودجه‌ آنها را نشان دهم.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه آب، راه و همچنین پایاب سدها اعتبارات خوبی از محل‌های مختلف به ویژه منابع ملی برای استان جذب شده و از طریق صندوق توسعه ملی نیز هم برای مهار آب‌های مرزی و هم آب شرب روستائیان منابع اعتباری خوبی پیش‌بینی شده است.
بدری اظهار امیدواری کرد؛ تا پایان نیمه اول امسال با تصویب منطقه آزاد اهالی استان بتوانند از مزایای اقتصادی و اشتغالزایی آن در مسیر توسعه استان به بهترین شکل استفاده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.