عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر و هیئت رئیسه آن هیئت حاکمه نیست که ما با راه نیافتن به آن بخواهیم ناراحت شده و یا گله‌مند باشیم.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین افسانه در پایان جلسه ناتمام انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده هفته گذشته به دو دلیل در جلسه فوق‌العاده رسمی برگزار شده حضور نیافتم چرا که باید جلسه فوق‌العاده رسمی به تصویب اعضای شورای شهر می‌رسید که این کار انجام نشده بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات هیئت رئیسه به شکل زودهنگام باید با توافق اعضای شورای شهر انجام می‌شد که این کار نیز در هفته گذشته انجام نشده بود و بنده جلسه قبلی را غیرقانونی دانسته و در آن حضور پیدا نکردم.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: برگزاری زودهنگام انتخابات هیئت رئیسه براساس قانون باید با توافق اعضای شورای شهر انجام شود اما نمی‌توان برگزاری دیررس انتخابات را با این شرط انجام داد.
افسانه افزود: به هیچ وجه اعضای شورای شهر به دو طیف موافق و یا مخالف تبدیل نشده‌اند بلکه طبیعت انتخابات است که عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف باشند و قطعا این اختلاف نظرها نیز در یک مجموعه‌ای همچون شورای شهر طبیعی به نظر می‌رسد.
وی در مورد اعلام آمادگی خود برای کاندیدا شدن در کسب کرسی ریاست و یا نائب رئیسی شورای شهر خاطرنشان کرد: بنده قطعا در انتخابات هیئت رئیسه به عنوان رئیس و یا نائب رئیس ثبت نام خواهم کرد و امیدواریم از این اندوخته بنده که متعلق به شهر و شهروندان است به نحو مطلوب استفاده شود.
عضو شورای شهر تصریح کرد: بنده این حضور را تکلیفی شرعی و قانونی می‌دانم و بر این باورم که از اندوخته‌ها و تجربیات بنده باید به نفع شهر استفاده شود و قطعا در صورت انتخاب شدن در هیئت رئیسه در خدمت آنها و مردم خواهم بود.

افسانه در مورد حاضر نشدن تعدادی از اعضای شورای شهر در این جلسه افزود: بنده نمی‌توانم از طرف آنها صحبت کرده و یا پیامی را اعلام کنم بلکه بر این باورم خود آنها به دلایلی که خودشان می‌دانند در جلسه حاضر نشدند و این حق طبیعی آنهاست و نمی‌توان در این زمینه اظهارنظری کرد.
وی گفت: به عنوان یک فرد باتجربه بر این باورم که با این اقدامات نباید مردم را به خواسته و مطالبات مردم دهن کجی کرد چرا که ما در یک مجموعه‌ای هستیم که همه باید در رقع مشکلات شهر تلاش کنیم.
افسانه ادامه داد: به هیچ وجه هیئت رئیسه شوری اردبیل در حکم هیئت حاکمه نیست و قطعا هر کس مسئولیتی در پارلمان محلی قبول می‌کند بار اضافی است که بر دوش می‌کشد و باید به این امر افتخار کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.