انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در سال سوم دوره پنجم با حاضر نشدن چهار عضو شورا باز هم به تاخیر افتاد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در حالی که هفته گذشته انتخابات زودهنگام هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل با حاضر نشدن چهار عضو از شورای شهر به تاخیر افتاده بود این بار نیز در نقطه مقابل چهار عضو شورای شهر که هفته کذشته در جلسه حاضر بودنددر انتخابات هیئت ریئسه شورای شهر حاضر به حضور نشدند تا در یک تقابل دو طیفی شورای شهر اردبیل و انتخابات هیئت رئیسه آن به تعویق بیفتد.
در این جلسه که چهار عضو شورای شهر فتحی، غریبی، قدیمی و رونقی حاضر نشدند تا همچون هفته گذشته انتخابات هیئت رئیسه برگزار نشود و به نوعی بازی النگ دولنگی اعضای شورای شهر به یک شرایط خاص در انتخابات هیئت رئیسه تبدیل شود.
رئیس شورای شهر اردبیل در آغاز این جلسه اظهار کرد: همچون هفته گذشته که چهار عضو شورا در جلسه حاضر نشده بودند این بار نیز با عدم حضور چهار عضو شورا روبرو شدیم تا به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا در مهلت قانونی تعیین شده انتخابات هیئت رئیسه برگزار نشود و وضعت به گونه‌ای متفاوت رقم بخورد.
علیرضا پوستی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چهاردهم مرداد ماه آخرین مهلت برای برگزاری انتخابات بود فرمانداری و استانداری تصمیم نهایی را در مورد برگزاری انتخابات هیئت رئیسه خواهند گرفت و به احتمال زیاد تا 21 مرداد فرصتی برای برگزاری انتخابات قایل شوند تا شرایط قانونی برای این انتخابات مهیا شود.

اما رحیم آقازاده دیگر عضو شورای شهر اردبیل با اظهار تاسف از ورود استانداری اردبیل به انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در شان استانداری نیست که بخواهد برای نخبگان و فرهیختگان مردم در پارلمان محلی تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: به هیچ وجه نامه‌نگاری‌های انجام شده در روزهای گذشته قانونی نبوده  استانداری باید بداند که اعضای شورای شهر به وظایف خود آشنا هستند و به هیچ وجه از حق و حقوق خود به نمایندگی از مردم کوتاه نمی‌آیند.

آقازاده گفت: قطعا در هفته‌های آینده مشکل به وجود آمده در انتخابات هیئت رئیسه رفع خواهد شد و ما با یک تعامل و تفاهم سعی خواهیم کرد تا پارلمان محلی در ریل توجه و تقویت فعالیت‌های شهرداری اردبیل قرار گیرد.

در حالی انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل باز هم برای دومین بار به تعویق افتاد که در جلسه قبلی نیز افسانه، عزیززاده، کنعانی و آقازاده در جلسه حاضر نشده بودند تا انتخابات به تعویق بیفتد و این بار نیز در نقطه مقابل فتحی، غریبی، قدیمی و رونقی حاضر به حضور در انتخابات نشدند تا همچنان ترکیب هیئت رئیسه جدید برای سال سوم در هاله‌ای از ابهام فرو برود.
در این جلسه معاون امور عمرانی فرماندار اردبیل نیز به نمایندگی از فرمانداری اظهار کرد: مهلت قانونی برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر امروز به اتمام می‌رسد و ما برای انتخابات هیئت رئیسه از استانداری تعیین کسب تکلیف خواهیم کرد.
مقصود محمدنیا تصریح کرد: از فردا هیئت رئیسه قبلی حق امضا ندارند و باید منتظر برگزاری جلسه‌ای باشیم تا انتخابات هیئت رئیسه برگزار تا ترکیب جدید مشخص شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.