به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر افزود: بدون شک پیروزی نهایی از آن مردم انقلابی و مقاوم ایران خواهد بود.

وی تحریم وزیر امورخارجه کشورمان را نشانگر عجز و ناتوانی دشمن بیان کرد و گفت: آمریکا با تحریم‌های خود نشان داد فاقد هرگونه منطق و عقلانیت است و اقدامات این کشور بازی مسخره‌ای بیش نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار تاسف از راه‌اندازی مسابقه کودک‌کشی بین ۲ کشور اسرائیل غاصب و عربستان سعودی از سکوت مجامع به اصطلاح دفاع از حقوق بشر بشدت انتقاد کرد.

امام جمعه مشگین‌شهر از اقدامات اخیر دولت در ثبات قیمت ارز و اقدامات قوه قضائیه در راستای بهبود عملکرد دستگاه قضایی  تقدیر کرد و خواستار ادامه اقدامات ارزنده قوه قضائیه و دولت شد.

خطیب جمعه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز برداشت انواع میوه از باغات این شهرستان خواستار تسهیل در صادرات محصولات سردرختی شد.

امام جمعه مشگین شهر همچنین با بیان اینکه مردم مشگین‌شهر در جریان سیل اخیر بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد و یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال کمک غیر نقدی کردند، از عملکرد گروه‌های جهادی مشگین شهر در استان لرستان قدردانی کرد.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۷/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.