مدیرعامل جامعه صنفی اقامتی و هتلداران استان اردبیل گفت: تشکیل وزارت گردشگری به نفع 14 شهر نمونه گردشگری از جمله سرعین خواهد بود و آثار پرخیر و برکتی را در تقویت زیرساخت‌های گردشگری به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جعفر بذری در مجمع انتخاباتی جامعه اقامتی و هتلداران استان اردبیل در سرعین اظهار کرد: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مراکز اقامتی در صنعت پاک گردشگری و توسعه این حوزه نقش‌آفرین اصلی هستند به طوری که در فصل گردشگری در مجموعه‌های اقامتی استان شاهد فعالیت و گسترش اقدامات موثر در جلب نظر گردشگرانی هستیم که تلاش می‌کنند از حضور در سرعین به عنوان مقصد گردشگری نهایی بهره بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 93 دور جدید فعالیت جامعه اقامتی آغاز شده به طوری که با تحویل این مجموعه صنفی ما وضعیت مالی خوبی را تجربه نمی‌کردیم و اسناد دریافتی ما 11 میلیون تومان و رقمی که در حساب بانکی جامعه بود حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان بود که ما در این چهار سال تلاش کردیم تا از حوزه‌های مختلف کسب درآمد و افزایش توان مالی جامعه را انجام دهیم.
بازرس جامعه هتلداران ایران مشارکت جامعه را در برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گردشگری یادآور شد و افزود: این مجموعه به سطحی از توان مدیریتی، اجرایی و نظارتی رسیده است که بدون توجه به مسایل سیاسی سعی می‌کنیم در خدمت فعالان این عرصه بوده و در دفاع از حق و حقوق آنها و همچنین گردشگران قدم‌های موثری را در توانمندی جاکعه اقامتی برداریم.
بذری با قدردانی از همراهی مدیران و مسئولان شهرستان سرعین و مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حمایت از این تشکل صنفی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان جامعه اقامتی انجام شده که برگزاری این کلاس‌های آموزشی ارتقای سطح کیفی خدمات از سوی هتلداران را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: ما با رویکرد کاهش هزینه‌های جاری و افزایش سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی سعی کردیم تا توان مالی جامعه را با 400 میلیون تومان سرمایه فعلی افزایش دهیم که تمام مسایل مالی ما نیز شفاف و روشن و از طریق روزنامه‌های سراسری و محلی چاپ و منتشر شده است.
مدیرعامل جامعه اقامتی و هتلداران استان اردبیل گفت: جایگاه گردشگری استان اردبیل کاملا مشهود و معلوم است و در این جایگاه ما به هر شکل ممکن ما مدافع حق و حقوق فعالان این بخش هستیم و خبر تشکیل وزارت گردشگری با پیشنهاد دولت و بررسی در مجلس بارقه امید را در 14 شهر نمونه گردشگری کشور از جمله سرعین روشن کرده تا ما بتوانیم در توسعه زیرساخت‌ها از منابع خوب و ردیف‌های ملی بودجه‌ای استفاده کنیم.

بذری ادامه داد: ما در حل و فصل مشکلات مراکز اقامتی و پیگیری مطالبات و خواسته‌های آنها ورود جدی پیدا کردیم به طوری که اجازه ندادیم عوارض دریافتی از سرمایه‌گذاران مراکز اقامتی روند افزایشی سرسام‌آور به خود بگیرد بلکه در یک حد معمول این عوارض افزایش یافت تا جلوی اعمال عوارض سنگین گرفته شود.
وی با اشاره به وضعیت مالی جامعه و ارائه گزارش از مجموع منابع هزینه‌ای و درآمدی این صنف فعال بیان کرد: 9 عضو هیئت مدیره و بازرس جامعه ریالی حقوق دریافت نکرده‌اند و تمام عملیات مالی ما به شکل شفاف و روشن اعلام شده و هیچ پنهان‌کاری در این حوزه نداریم.
بذری در پایان ضرورت تدوین طرح آمایش را در حوزه مراکز اقامتی در مناطق مختلف استان یادآور شد و گفت: در قالب این طرح آمایش نیازها و کمبود .مراکز اقامتی در مناطق مختلف استان احصاء و سعی بر این خواهد بود تا با یک برنامه‌ریزی دقیق مشکلات و نارسائی‌ها در این حوزه رفع شود
در این مجمع انتخاباتی جعفر بذری با کسب 98 رای به عنوان مدیرعامل جامعه هتلداران و مراکز اقامتی اردبیل انتخاب و به ترتیب ایرج صدوقی با 69 رای، ناصر محمدی با 64 رای، جلال پورمعصوم با 62 رای، اردشیر کیشی‌زاده 61 رای، خسرو موسی‌زاده 61 رای، کروب رضائی با 55 رای به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره جامعه هتلداران و مراز اقامتی استان اردبیل انتخاب شدند.
همچنین در این انتخابات حسین بذری با 76 رای و فرزاد جودی با 49 رای به عنوان بازرسین این مجموعه انتخاب شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.