شهردار اردبیل گفت: با توافق شهرداری و اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل 75 درصد جرایم بیمه‌ای شهرداری مورد بخشودگی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: بدهی انباشت شده شهرداری به بیمه تامین اجتماعی مربوط به سال‌های گذشته و از سال 87 بوده که با اعمال جرایم سالانه کل رقم به بیش از 49 میلیارد تومان رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری در سال‌های اخیر با رکود درآمدی روبرو بوده توان پرداخت حق بیمه کارکنان و پیمانکاران را نداشته و از این بابت دچار مشکل شده که اخیرا در نشستی که با مدیر کل تامین اجتماعی داشتیم قرار شد با اعمال 75 درصد بخشش در جرایم مبلغ نهایی با اعمال 25 درصد جریمه در اقساط 24 ماهه قابل پرداخت باشد.

شهردار اردبیل با قدردانی از حسن نیت مدیر کل تامین اجتماعی در سروسامان دادن به این شرایط دشوار افزود: ما وضعیت سخت اقتصادی را پشت سر می‌گذاریم ولی متعهد شدیم که هر ماه 2.5 تا 3 میلیارد تومان اقساط خود را به تامین اجتماعی پرداخت کنیم تا در 24 ماه بتوانیم تسویه حساب را در این زمینه انجام دهیم.
لطف‌اللهیان گفت: امیدواریم با این روند مشکلات و نارسائی‌ها برطرف و زمینه پرداخت به موقع حق و حقوق بیمه‌ای کارگران و پرسنل شهرداری و همچنین پیمانکار فراهم آید.
 
شهرداری 49 میلیارد تومان بدهی بیمه را در 24 قسط پرداخت می‌کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: مقرر شد شهرداری اردبیل 49 میلیارد تومان بدهی خود را به تامین اجتماعی استان اردبیل در اقساط 24 ماهه پرداخت کند.
حسین افسانه اظهار کرد: این بدهی به تامین اجتماعی شامل پیمانکاران و پرسنل شهرداری است که در مجموع 49 میلیارد تومان کل بدهی و 22 میلیارد تومان نیز جرایم آن است که قرار شد با بخشودگی و تقسیطی که انجام می‌شود در مدت 24 ماه این بدهی به تامین اجتماعی پرداخت شود.
وی خاطرنشان کرد: با این توافق حساب‌های مسدود شده شهرداری باز می‌شود و در هر ماه 2.5 تا 3 میلیارد تومان پرداختی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی خواهد بود که با یک قسط تاخیر توافق به هم خورده و امکان مهیا کردن شرایط به وجود آمده نخواهد بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل ادامه داد: امیدواریم با این توافق مشکلات پیمانکاران و پرسنل شهرداری برطرف شده و زمینه بهبود کار و مطلوبیت حرکت‌های حمایتی در این بخش فراهم آید.
افسانه به نامه اخیر معاون امور عمرانی استانداری اردبیل مبنی بر تغییر زمان انتخابات هیئت رئیسه و برگزاری زودهنگام آن گفت: در این نامه 14 مرداد به عنوان روز انتخابات هیئت رئیسه پیشنهاد شده در حالی که خود بنده از این موضوع بی‌اطلاع بودم و به هیچ وجه در این زمینه و سایر مسایل با معاونت عمرانی استاندار حتی یک دقیقه نیز صحبت تلفنی، پیامی و یا حضوری نداشتم.
وی ادامه داد: بنده امامی یگانه را فردی بی‌حاشیه و پاکدست می‌دانم و به هیچ وجه در این نامه‌نگاری‌ها غرض و مرضی در کار نبوده و معاون عمرانی استاندار بنابه تشخیص خود و در نظر گرفتن برخی از مسایل این نامه‌نگاری را انجام داده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: بنده مدعی نیستم که علاقه‌ای به حضور در هیئت رئیسه شورای شهر ندارم اما بر این باورم که در مجموعه پارلمان محلی حفظ حرمت‌ها و جایگاه افراد اتفاق بیفتد و ضرورت دارد از تجارب و اندوخته‌های هر یک از افراد به ویژه خود بنده استفاده شود چرا که این منبع ارزشمند تجربیات و اندوخته‌ها متعلق به این شهر و مردمان آن است.
افسانه اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در دوره جدید انتخابات هیئت رئیسه وحدت و همدلی‌ها را رعایت کرده و زمینه پیشبرد کارها را به نفع مردم فراهم کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.