رئیس شورای شهر اردبیل گفت: پارسا خائف برگزیده برنامه عصر جدید از طرف شورای شهر اردبیل تجلیل خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در هفتادودومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک هفته اردبیل و روز گرامیداشت شیخ صفی‌الدین اظهار کرد: باید همه مسئولان این استان دست به دست هم دهند تا در هفته اردبیل این خطه را در شان و جایگاه واقعی خود به هموطنان و حتی مردمان کشورهای دیگر معرفی کرده و بشناسانند.
وی خاطرنشان کرد: ما باید با ابهت و غرور تمام جایگاه و هویت واقعی اردبیل را به علاقمندان و شیفتگان مکتب تشیع و صفوی نشان دهیم تا زمینه و بستر ارج نهادن به این جایگاه واقعی در بین نسل‌های امروز و آینده فراهم آید.
رئیس شورای شهر اردبیل به افتخارآفرینی نوجوان نابغه اردبیلی در عرصه موسیقی اشاره کرد و افزود: ما برای صحن علنی شورای شهر از پارسا خائف دعوت کرده بودیم تا این هفته با پیشنهاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تجلیلی را در پارلمان محلی از وی داشته باشیم اما به دلیل فشردگی برنامه‌های این هنرمند فاخر نوجوان برای حضور در مرحله فینال قرار شد در هفته‌های آینده تجلیل از این نوجوان شایسته را در صحن علنی شورای شهر شاهد باشیم.
 
شورای پنجم دنبال جنجال و حاشیه نبوده و نیست

پوستی در واکنش به اظهارنظر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در مورد نامه‌نگاری‌های اخیر برای برگزاری زودهنگام انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بیان کرد: ما یقین داریم که چنین طرح مباحث از سوی اعضای شورای شهر اتفاق نیفتاده و با توجه به سفر یکی از اعضای شورای شهر به حج پیشنهاد شده تا انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل زودتر از موعد مقرر برگزار شود.

وی افزود: شورای پنجم به هیچ وجه دنبال جنجال و طرح مباحث حاشیه‌ای نبوده و همواره سعی کرده تا با آرامش و به دور از حاشیه کارها را به پیش ببرد.

رئیس شورای شهر اردبیل در مورد واگذاری یک قطعه زمین به متراژ 325 مترمربع از قطعات پیله‌سحران به انجمن حمایت از زندانیان گفت: قرار است این انجمن شهرک آزمایش را راه‌اندازی کند تا از این محل درآمدی نصیب خانواده‌های زندانیان شود که ما با واگذاری یک قطعه زمین به این مجموعه اقدام کردیم.
پوستی ادامه داد: به هیچ وجه این انجمن در بحث آزادی زندانیان همچون ستاد دیه ورود پیدا نمی‌کند و تنها از خانواده زندانیان حمایت می‌کند که ما نیز در همین راستا تصمیم گرفتیم تا کمک‌کار این مجموعه باشیم.

وی همچنین به توافق اخیر شهرداری و مجموعه شرکت آب و فاضلاب شهری و آب منطقه‌ای در آبرسانی به منطقه شیخ کلخوران اشاره و اظهار کرد: قرار شد با اعمال 25 درصد تخفیف و تعهداتی که شرکت آب و فاضلاب شهری استان در جابجایی خط لوله خیابان عطایی، لوله‌گذاری در مسیر موزه دفاع مقدس در شورابیل و برخی اقدامات حمایتی انجام می‌دهد زمینه آبرسانی به منطقه شیخ کلخوران و تامین آب شرب سالم ساکنان این منطقه را به سرعت آغاز کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با سفر شهردار و دو نفر از اعضای شورای شهر برای حضور در مجمع جهانی شهرهای گردشگری جهان در دلسینگی فنلاند حضور یافته تا نام و آوازه شهر اردبیل به عنوان شهر گردشگری در دنیا معروف شود.
پوستی همچنین به افزایش اعتبارات پروژه‌های اجرایی شهرداری در شورابیل و برخی از مناطق اشاره و خاطرنشان کرد: قرار شد کمبود اعتبار برای پروژه‌ پارک نور، احداث دیواره پیام نور، استودیوی شورابیل، المان مزار شهدای گمنام و باغ بهشت جبران شود تا با اصلاح بودجه عملیات اجرایی آنها سرعت گیرد.
وی در پایان به مصوبه اعضای شورای شهر در مورد پرداخت بدهی شهرداری به تامین اجتماعی با اقساط 24 ماهه اشاره کرد و گفت: قرار شد این بدهی به مبلغ 490 میلیارد ریال و جرایم اعمال شده به مبلغ 223 میلیارد ریال با مساعدت تامین اجتماعی استان اردبیل و در تقسیط 24 ماهه پرداخت شود تا پیمانکاران و پرسنل شهرداری از بابت بهره‌مندی از خدمات بیمه تامین اجتماعی با مشکلی روبرو نشوند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.