چهار موسسه برای حسابرسی سال 97 شهرداری تبریز، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته انتخاب شدند که هزینه این حسابرسی 520 میلیون و 500 هزار تومان بوده که از محل اعتبارات شهرداری تبریز تأمین خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد باقر بهشتی – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شرورای شهر تبریز در صحن علنی شورا گفت: تصویب لوایح و طرح‌ها و انتخاب حسابرس برای بررسی بررسی عملکرد شهرداری از جمله مهمترین وظایف شورای شهر بوده که بر اساس دستورالعمل‌ها، کمیته حسابرسی در سال 96 با حضور نفراتی از شورا و شهرداری تشکیل شده است.
وی ادامه داد: تنها موسسات حسابرسی دارای دفتر نمایندگی در تبریز و حائز رتبه اول، شرایط حسابرسی شهرداری تبریز را دارند که باتوجه به این موضوع، بعد از بررسی‌های انجام شده چهار موسسه برای حسابرسی عملکرد شهرداری تبریز انتخاب شده است.
بهشتی خاطرنشان کرد: پس از انعقاد قرارداد حسابرسی سال 97 شهرداری، فرخوان عمومی برای حسابرسی سال 98 انجام می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: حسابرسی عملکرد شهرداری در سال 97 پس از تصویب تفریغ بودجه سال 97 انجام خواهد شد.
فرج قلی‌زاده – عضو شورا در این خصوص گفت: تصویب مقررات و نظارت بر اجرای آن از جمله مهمترین وظایف شورا بوده که ابزار کافی برای اعمال نظارت وجود ندارد و در این زمینه حسابرسی موثرترین ابزار نظارتی بر عملکرد شهرداری است که تاکنون از آن به حد کافی استفاده نشده است.
وی ادامه داد: نتایج حسابرسی شهرداری از سال 91 تا 98 در صحن شورا منعکس نشده است که ضرورت دارد با به روز کردن نتایج حسابرسی، نواقصات و مشکلات مجموعه‌های زیر نظر شهرداری رفع شود. 
غلامحسین مسعودی ریحان – یکی دیگر از اعضای شورا خواستار انجام حسابرسی شهرداری‌ها با بودجه دولتی شد و گفت: ضرورت دارد در این خصوص مجلس تصمیماتی اتخاذ کند.  

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.