سی‌وششمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در اردبیل آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در آئین افتتاح این مسابقات که در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل برگزار شد، دانش‌آموزان ورزشکار پسر سراسر کشور در دو رشته فوتسال متوسطه اول و والیبال متوسطه دوم رقابت خود را آغاز کردند.

در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک این میزبانی به جامعه فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیای آنها اظهار کرد: ما از 32 استان کشور تیم‌های ورزشی فوتسال و والیبال را میزبان هستیم به طوری که بیش از 900 نفر دانش‌آموز در این دو رویداد در اردبیل حضور دارند.
احمد ناصری خاطرنشان کرد: با احتساب عوامل اجرایی و مربیان تیم‌ها ما در این چهار روز بیش از یک هزار و 200 میهمان در اردبیل داریم که از استان‌های مختلف در دو رشته فوتسال و والیبال باهم رقابت خواهند کرد.

وی میزبانی این مسابقات را در رقابت با 27 استان کشور برای استان اردبیل افتخارآمیز خواند و گفت: از ماه‌ها پیش کارشناسان و تیم‌های اجرایی و نظارتی مختلف از وزارت آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی در استان حاضر شدند تا زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را مورد بررسی و رصد قرار دهند تا در نهایت در دو رشته فوتسال و والیبال اردبیل میزبان نهایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل هدف از برگزاری این مسابقات را در فصل تابستان تدارک شایسته اوقات فراغت آنها، ایجاد نشاط و شادابی و ارتقای سلامت نسل آینده اعلام کرد و افزود: در کنار اردبیل چهار استان دیگر میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور هستند که ما نیز از این استان تیم‌های منتخب خود را در رشته‌های مختلف به مسابقات اعزام کردیم.

ناصری بیان کرد: در سال‌های اخیر و با برنامه‌ریزی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ورزش دانش‌آموزی از زونق خاصی برخوردار بوده به طوری که در طول سال شاهد برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای، حیاط پویا، ورزش صبحگاهی و این رویداد ورزشی در سطح ملی بودیم تا ورزشکاران امکان استفاده از این فضا را داشته باشند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان ورزشکار استان اردبیل در سال‌های اخیر با کسب 38 مدال طلا برای این استان افتخار کسب کردند به طوری که در هفته جاری نیز معلمان و مدرسان تربیت بدنی در مسابقات علمی – تخصصی در سطح کشور نائب قهرمان شدند تا ارتقای ورزش مدارس را شاهد باشیم.
در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز به سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش دانش‌آموزی در مسیر تربیت و تعالی نسل آینده اشاره کرد و گفت: در کنار شادابی و سلامت روح، روان و جسم تعلیم و تعلیم به شایستگی اتفاق می‌افتد و ما شاهد ارتقای نشاط اجتماعی هستیم.
بهروز ندایی خاطرنشان کرد: اردبیل از نظر رشته‌های مختلف ورزشی از قهرمانان نام‌آور در سطح ملی و جهانی برخوردار است که نمونه آن علی دایی و انوشیروانی است.
در این مراسم پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزان قرائت و تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف در رشته فوتسال و والیبال به صورت نمادین رژه رفتند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.