استاندار زنجان گفت: طرح تقویتی بنیه علمی دانش‌آموزان با توجه به امکانات مدارس اجرا می‌شود .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: اقدام مدیرکل آموزش و پرورش استان در استفاده از پتانسیل مدیران زنجان برای این دستگاه قابل تقدیر است و انتظار داریم که این بانوان مسئول هم کارهای خوبی در حوزه تربیتی و آموزشی انجام دهند .


این مسئول با اشاره به مشارکت همگانی مردم در انتخابات امسال، ادامه داد: مدیران دولتی حق طرف‌داری از هیچ کاندیدایی را ندارند و باید با بی‌طرفی کامل در راستای حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند .


وی با اشاره به برگزاری مسابقات قران، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در زنجان، افزود: در حال حاضر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در زنجان به پایان رسیده و همه ما افتخار می‌کنیم که خادم قرآن بوده و برای برگزاری مطلوب این مسابقات جای تقدیر و تشکر دارد .


نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر نقش رسانه در اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان به ویژه صدا و سیمای مرکز استان در بازتاب خبری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان بسیار مطلوب و موثر عمل کردند و این جای تقدیر دارد .


استاندار زنجان با تاکید بر اجرای طرح تقویتی بنیه علمی دانش‌آموزان گفت: این طرح با توجه به محدودیت امکانات و اعتبارات از مدارس آغاز شده و البته با کمک اولیا می‌توان آن را در همه مدارس اجرا کرد تا همه دانش‌آموزان استان بتوانند از مزیت‌های این طرح بهره ببرند .


حقیقی، کیفیت‌بخشی در برنامه‌های آموزشی در رابطه با کنکور را ضروری تلقی کرد و یادآور شد: در این زمینه بایستی کارهای پژوهشی و نظرسنجی‌های مختلف از دانش‌آموزان صورت گرفته و اقدامات شایسته در این زمینه اجرا شود .


این مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان برای موفقیت در کنکور به صورت همه جانبه از برنامه‌های آموزش و پرورش حمایت خواهیم کرد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.