استاندار اردبیل گفت: تسریع در فعال کردن واحدهای راکد و راه‌اندازی این واحدها منجر به تحقق رونق تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه بررسی روند فعال‌سازی واحدهای راکد در اردبیل اظهار کرد: اهتمام برای فعال کردن واحدهای راکد در سالجاری بیشتر شده و تلاش می‌کنیم میزان واحدهای راکد را از 34 درصد به زیر 20 درصد برسانیم.
وی با تاکید بر تسریع در شناسایی دلایل رکود و راهکارهای فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال اردبیل خاطرنشان کرد: برخی واحدهای صنعتی استان دارای مشکلات مالیاتی، اخذ مجوز، دارایی و تامین سرمایه در گردش هستند که می‌توانیم با رفع این موانع به فعال شدن واحد کمک کنیم.
استاندار اردبیل همچنین پیگیری مشکلات واحدهای راکد در تملک بانک‌ها را نیز یادآور شد و افزود: فعال‌سازی این واحدها نیز باید از سوی بانک‌ها از طریق واگذاری و یا فروش پیگیری شود.
بهنامجو با اشاره به فعال شدن واحدهای راکد و نیمه فعال در شهرک‌های صنعتی یک و دو گفت: فعال کردن واحدهای راکد کمک به چرخه اقتصادی و اشتغال جامعه می‌باشد و وظیفه همه مسئولان در حوزه‌های مختلف تلاش برای رفع موانع تولیدکنندگان است.
وی همچنین کاهش بروکراسی در دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از سرمایه‌گذاران را یادآور شد و تصریح کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید در جذب سرمایه‌گذار و تسریع در روند اداری اخذ مجوز و فعال کردن واحدها تلاش کنند.

استاندار اردبیل خواستار استخراج فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال نیازمند سرمایه در گردش برای بازگشت به چرخه تولید شد.
در این جلسه وضعیت واحدهای راکد و نیمه فعال در شهرک‌های صنعتی استان مطرح و نیازمندی واحدها برای بازگشت به چرخه تولید مورد بررسی قرار گرفت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.