معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: واحدهای تولیدی فعال در اردبیل که در بکارگیری نیروهای بومی تعهد داده‌اند باید به این تعهد اشتغال خود عمل کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل اظهار کرد: ما با برگزاری جلسات متعدد به ویژه کارگروه رفع موانع تولید در اردبیل درصدد حل مشکلات واحدهای تولیدی هستیم که تا پایان سال مقرر شده بسیاری از واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل به چرخه تولید بازگردند.

وی با اشاره به شعار رونق تولید وظیفه اصلی تولیدکنندگان را بکارگیری نیروها و عمل به تعهد اشتغال آنها در واحدهای تولیدی اعلام و خاطرنشان کرد: تعهدات اشتغال در واحدهای تولیدی که به دریافت تسهیلات اقدام کرده‌اند، رصد می‌شود و ما در این زمینه از کارفرمایان و صاحبان واحدهای تولیدی انتظار داریم تا به این وعده خود عمل کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را منوط به راه‌اندازی خط تولید و پیوستن به چرخه اشتغال و تولید در اردبیل اعلام کرد و گفت: البته محل هزینه کرد این تسهیلات نیز به درستی و دقیق رصد می‌شود و تاکنون ما هیچ انحراف از تسهیلات را در واحدهای تنولیدی اردبیل شاهد نبودیم.

ارژنگ افزود: هر کدام از واحدهای تولیدی که تسهیلات تامین مواد اولیه و ابزارهای اشتغالزایی را دریافت می‌کند موظف به اجرای تعهدات می‌باشد و بر همین اساس تعداد اشتغال براساس تسهیلات اعطایی مشخص می‌شود و کارفرما موظف به ایجاد اشتغال بر اساس تعهد است.

وی در بخش دیگری از سخمان خود به راهکارهای تحقق رونق تولید در اردبیل اشاره کرد و گفت: فراخوان ایده‌های کارآمد و جدید با همکاری و استفاده از ظرفیت فکری نخبگان و فراهم نمودن تسهیلات و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی استعداد آنها و اجرای ایده‌‌هایشان از جمله برنامه‌هایی است که صاحبان خوشفکر واحدهای تولیدی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل فراهم نمودن شرایط برای استفاده از نظرات کارشناسی و تخصصی افراد صاحب‌نظر در قالب کارگروه‌های مشورتی در همه دستگاه‌ها و در همه موضوعات را از اساسی‌ترین راهکارهای تخقق رونق تولید اعلام کرد و گفت: انتظار داریم تا پایان سالجاری کارفرمایان ما با توجه به ایده‌های نوین و جدید مسیر شکوفایی اقتصادی در اردبیل را بیش از پیش باز کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.