با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از سایت شهدای استان اردبیل با محتوای صوت، فیلم، عکس و اسناد و مدارک 30 شهید شاخص توسط سردار کارگر رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به به آمار شهدا و رزمندگان اردبیل از رزمندگان این استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل با داشتن مردمی غیور و نجیب در دفاع مقدس و دفاع از حرم پیشتاز بوده است.
سردار بهمن کارگر خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار جهانی با تمام قوا در برابر ملت ایران ایستاده‌اند و ما به برکت خون شهدا در چهل سال اخیر با تمام توان ایستاده‌ایم.
وی از امام خمینی به عنوان فرمانده بزرگ دفاع مقدس یاد کرد و افزود: امام خمینی (ره) با دید انقلابی و مدیریت انقلابی جنگ را اداره کرد و مردم را به صحنه آورد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ غنی آن با وجود اینکه کارهای زیادی صورت گرفته، اما جا برای کار بیشتر وجود دارد که با توسل به حضرت سید الشهدا (ع) این راه را تا آخر ادامه خواهیم داد.
سردار کارگر همچنین در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: موزه دفاع مقدس استان اردبیل جزو ۶ پروژه مهم کشوری است که در هفته دفاع مقدس امسال به بهره‌برداری می‌‌رسد.
وی از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، روسای دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح در اهتمام ویژه در تکمیل این پروژه قدردانی کرد و افزود: با استفاده از تجارب پیشکسوتان، فعالیت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به ویژه در حوزه کتاب و فیلم  نیز در موزه دفاع مقدس اردبیل انجام خواهند شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.