رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تندیس جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس حاج ناصر دستاری در میدان جهاد اردبیل رونمایی و نصب خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در شصت و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام متقیان علی ابن ابیطالب (ع) اظهار کرد: از این ماه پرفضیلت رمضان و شب‌ها و روزهای گرانسنگ پیش رو باید بهترین بهره و استفاده را برد.
وی به تاخیر هفت ماهه در بررسی لایحه تفریغ بودجه سال 96 شهرداری در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: اکثریت اعضای شورای شهر خواستار توزیع شفاف رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تاخیر به وجود آمده شدند که قرار شد در هفته‌های آینده در این زمینه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر توضیح کاملی را ارائه کند.
رئیس شورای شهر اردبیل به مصوبه اعضای شورای شهر در انتشار آگهی مزایده برای فروش اموال غیرمنقول اشاره کرد و گفت: براساس انتشار این آگهی مزایده به ارزش 500 میلیارد تومان زمین مسکونی و تجاری با پرداخت 60 درصد منابع به صورت نقد و مابقی در اقساط پنج ماهه واگذار می‌شود تا امکان بهره‌مندی از منابع حاصل از فروش این زمین و املاک برای پرداخت دیون بانکی فراهم آید.
پوستی همچنین با اشاره به موافقت اعضای شورای شهر با عدم پرداخت تاخیر تادیه برای چک‌هاب یرگشتی همشهریان افزود: اعضای شورای شهر مصوب کردند تا در 13 سال اخیر چک‌های برگشتی مشمول پرداخت تاخیر تادیه نشوند تا بخشی از منابع شهرداری از محل وصول این چک‌ها تامین شود.
وی ادامه داد: براساس روال قانونی صدور چک در شرایط کنونی تاخیر تادیه در زمان اقدام به وصول چک مورد توجه قرار می‌گیرد تا رویه گذشته در اعمال تاخیر تادیه در زمان صدور چک حذف شود.
رئیس شورای شهر اردبیل در مورد نصب المان جانباز دوران دفاع مقدس ناصر دستاری تصریح کرد: این المان در میدان جهاد اردبیل نصب خواهد شد تا در کنار نامگذاری معابر مختلف امکان نصب این المان در یکی از میادین پرتردد شهر اردبیل فراهم آید.

پوستی با یادآوری انعقاد قرارداد شهرداری با بیمه سرمد از بابت پوشش بیمه‌ای شهروندان و ساختمان‌های شهرداری اردبیل اظهار کرد: 110 هزار خانوار اردبیلی در برابر آتش‌سوزی احتمالی در واحدهای مسکونی خود تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: برای سالتحصیلی پیش رو قرار است هزینه سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان در مدارس اعم از تاکسی، سواری شخصی و ون تا 20 درصد افزایش یابد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.