به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، رییس دادگاه بخش هشتجین خلخال در این جشن گفت: با توجه به تعهدات و قول های داده شده از سوی هشجینی های ساکن سایر مناطق کشور مبلغ قابل توجهی در روزهای آینده به جمع مبالغ جمع آوری شده اضافه خواهد شد.
باقر نریمانی افزود: در گلریزان سال گذشته مردم نوع دوست منطقه بیش از 300 میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند.
رییس ستاد فرعی دیه هشجین اظهار داشت: در سال گذشته با کمک های جمع آوری شده مردم ، پرداخت یک میلیارد و 104 میلیون ریال کمک مالی از سوی ستاد دیه و گذشت بخشی از طلب از سوی شاکیان پرونده های جرایم مالی ، زمینه آزادی زندانیان با بدهی 6 میلیارد و 254 میلیون ریالی از زندان خلخال فراهم شد.
وی با بیان اینکه 9 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد بخش خورش رستم برای آزادی از زندان و بازگشت به آغوش خانواده چشم انتظار کمک های مردمی امسال جشن گلریزان هشجین در ماه مبارک رمضان هستند، از مردم منطقه برای حضور پرشور در این جشن و مشارکت در خیر آزادی زندانیان مالی دعوت کرد.
نریمانی افزود: زندانیان مالی این بخش با بدهی 25 میلیارد و 420 میلیون ریال و محکومیت مالی مربوط به ناتوانی در پرداخت دیه ، مهریه ، حوادث رانندگی ، سوانح کار و سایر موارد عاجز از پرداخت بدهی خود بوده و نیازمند کمک های مردمی برای زمینه سازی از زندان هستند.
شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم در 50 کیلومتری از مرکز شهرستان خلخال واقع شده است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.