به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: ورود مدیران دستگاه های اجرایی ، نهادها و سازمان های دولتی در محافل انتخاباتی نامزدهای احتمالی و یا استفاده از وسیله نقلیه دولتی برای این امر تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی گفت: مدیران باید در خدمت مردم بوده و با پرهیز از دخالت و ورود به صحنه های تبلیغاتی این دوره از انتخابات شاخص های اداری و حقوقی خود را از هر گونه قرار گرفتن در مظان اتهامات مربوط به دخالت ها و تبلیغات انتخاباتی حفظ کنند.
او با گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار داشت: مشکل ضعف ارائه بیان عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان همچنان پا برجا بوده و انتظار می رود با تقویت بخش روابط عمومی و استمرار ارائه عملکرد به مردم منطقه از خدمات ارائه شده توسط هر یک از ادارات این نقص جبران شود.
وی گفت: وظیفه مسئولیتی و خدمت ‌رسانی به مردم در دید جامعه و بصورت ملموس باید مشاهده و در معرض دید عموم قرار گیرد.
او با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش حضور میهمانان و گردشگران در این شهرستان بر لزوم آمادگی مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر شهرستان تاکید کرد و افزود: مدیران ادارات باید برای زمینه سازی منطقه برای پذیرایی و اسکان انبوه میهمانان و مسافران در این ایام آمادگی لازم را داشته باشند.
فرماندار خلخال همچنین با اشاره به مدیریت جنگ از سوی امام راحل (ره) هدایت انقلاب از طوفان‌ های سهمگین ایجاد شده از سوی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت جهانی ماندگار در تاریخ است.
او بر لزوم حضور مدیران در ویژه برنامه ‌های مختلف فرهنگی ایام سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر تاکید کرد و افزود: عزت ، اقتدار ، عظمت ، شکوه و امنیت امروزی کشور مرهون جان فشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و روزهای پرافتخاری همچون سوم خرداد است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.