به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در دیدار با مردم شهرستان بوکان افزود: از این تعداد 60 درصد طرح های در حال اجرای حوزه سلامت کشور تا پایان این دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی به دستاوردهای دولت تدبیر وامید در حوزه بهداشت و درمان پرداخت و ادامه داد: یکی از وعده های دکتر روحانی به مردم سلامت جسم بود که با اجرای طرح های مختلف بهداشتی و درمانی و اجرای طرح تحول سلامت این مهم تحقق پیدا کرد.
قاضی زاده هاشمی بیان کرد: بیشتر طرح های قابل افتتاح در این دولت در محروم ترین مناطق کشور اجرایی شده و این نشان از توجه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر توسعه یافته است.
وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم ایران شرایط چهار سال قبل را فراموش نمی کنند و مردم با عقلانیت در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
قاضی زاده هاشمی ادامه داد: همه اقوام ایرانی در کنار هم از عزت مجدد ایران پاسداری می کنند و در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد تا همه دشمنان داخلی و خارجی را در روز 29 اردیبهشت مایوس کنند.
وی ادامه داد: عده ای در تبلیغات انتخاباتی خود از اخلاق و نفوذی ها صحبت می کنند ولی در تریبون های خود از خارجی ها تقلید می کنند که این کار خوب نیست.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت دکتر روحانی از ریا، تقلب و تزویر دوری کرده و بر اساس بیان واقعیت ها وارد میدان شده است.
وی ادامه داد: با زور، دروغ و تزویر هیچگاه نمی توان بر مردم حکومت کرد و یکی از نادرست ترین روش های مدیریتی کلان فریب مردم است.
قاضی زاده هاشمی افزود: دولت تدبیر وامید با صداقت و شفافیت وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شد و در شرایط بسیار سخت اقتصادی دولت شاهد ارتقاء بسیاری از شاخص ها هستیم.
فرماندار بوکان نیز در این مراسم گفت: مردم این دیار عاشق میانه روی بوده و همواره با دولت اعتدال در تعامل و همکاری هستند.
جمال خسروی ادامه داد: دولتی که از بطن مردم برخواسته باشد نیاز به شعار نداشته و همین مردم از دولت خود حمایت می کنند، دولت تدبیر و امید عمر کمی دارد و جوان است ولی در تدبیر و دور اندیشی بسیار کار آمد و پیر است.
فرماندار بوکان افزود: دولت در شرایط بسیار سخت سکان مدیریت را در دست گرفت ولی با تدبیر ماشین توسعه را که به پرتگاه رفته بود به مسیر توسعه برگرداند.
وی اضافه کرد: دولت با دور اندیشی ماشین افسار گسیخته تورم را که در حال حرکت بود را مهار و به تورم کشور را از بیش از 40 درصد به زیر 10درصد برساند.
مقام عالی دولت در شهرستان بوکان بیان کرد: در سال های گذشته مردم بوکان در کف اورژانس می خوابیدند و درانتظار بودند که خدمات پزشکی دریافت کنند ولی با تدبیر دولت یازدهم و افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور تعداد تخت های بیمارستانی بوکان به استاندارد جمعیتی رسید.
به گزارش ایرنا، قاضی زاده هاشمی برای افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان و دیدار با مردم این شهرستان به شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی سفر کرده است.
طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان با اعتبار حدود 110میلیارد ریال افتتاح شد.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.