رامین صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون 161 واحد تولیدی و صنعتی استان در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که 2هزار و 230 میلیارد ریال به این واحد ها پرداخت خواهد شد.
وی اظهار داشت: در عین حال با پیگیری استاندار اردبیل این میزان به 471 هزار و 710 میلیارد ریال افزایش یافته است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل حمایت بانک ها از واحد های تولیدی و صنعتی در پرداخت تسهیلات را خواستار شد و گفت: بالاترین طرح معرفی شده مربوط به بانک ملی به تعداد 26 مورد است و امید است بانک ها در تسریع پرداخت تسهیلات کوتاهی نکنند .
صادقی با بیان اینکه محدودیت ها در پرداخت تسهیلات باید برداشته شود افزود: 35 طرح تولیدی صنعتی استان در زمینه دریافت تسهیلات با محدودیت های بانکی مواجه هستند که تلاش می شود این محدودیت ها برطرف شود .
وی استمهال و تقسیط بدهی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی را ضروری دانست و گفت: البته بخشودگی جرایم دیرکرد صاحبان واحد های تولیدی در بخش مالیات و تامین اجتماعی با هدف رونق تولید و اشتغال در دولت مد نظر قرار گرفته است .
وی بیان کرد: امسال رونق تولید بنا به فرمایش مقام رهبری در اولویت کاری دولت قرار گرفته و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها از سرمایه گذاران مولد حمایت ویژه ای داشته باشند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.