به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز سه شنبه در دیدار با جمعی از معلمان نمونه و منتخب استان افزود : آموزش و پرورش وظیفه مهم تعلیم و تربیت دانش آموزان و نسل آینده را بر عهده دارد و اگر این کارکرد به درستی تحقق یابد کشور نیز در همه عرصه ها پیشرفت خواهد کرد.
وی بیان کرد : در توسعه استان نیز نگاه اول به نقش آموزش و پرورش بوده و از نقطه نظرات، پیشنهادها و مشارکت معلمان در راستای این هدف استقبال می شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به طرح سئوال مهر در اول سال تحصیلی امسال در خصوص عوامل موثر در توسعه استان و ارسال پاسخ های دانش آموزان ، گفت: در این پاسخ ها ، آینده نگری و تشخیص درست اولویت ها توسط دانش آموزان قابل تحسین بود و در بین این پیشنهادها ، پروژه های راه آهن ، گردشگری ، اشتغال و بیان برخی کمبودها و زیرساخت های استان بیشترین پاسخ ها را به خود اختصاص داده است.
استاندار اردبیل ادامه داد: تلاش می شود این پیشنهادات در برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت توسعه استان که از حدود یکسال و نیم گذشته ترسیم شده ، مورد استفاده قرار گیرد.
بهنامجو با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و تلاش آنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و جوانان تصریح کرد: معلمان با جوانان پرسشگر سروکار دارند و اگر ظرفیت ها و افق توسعه کشور و اقداماتی که برای پیشرفت استان انجام گرفته یا در حال تحقق است بخوبی تبیین شود ، امید به آینده و خودباوری در بین نسل آینده تقویت می شود.
در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گفت : 65 درصد از سیستم های گرمایشی مدارس استان استاندارد سازی شده است وتا پایان امسال 10 درصد افزایش خواهد یافت.
احمد ناصری افزود : تحقق 50 درصدی احداث 120 نمازخانه مدارس استان ، بازسازی و نوسازی اماکن آموزشی و سالن های ورزشی، پیگیری و تحقق درآمدها بخصوص از محل اعتبارات شهرداری ها از دیگر اقداماتی است که انجام گرفته است.
در این جلسه از معلمان نمونه استان اردبیل تجلیل شذ.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.