رئیس هیئت ورزش کارگری استان اردبیل گفت: در حال حاضر 11 هزار کارگر بخش‌های مختلف تولیدی استان اردبیل به فعالیت‌های متنوع ورزشی مشغول هستند.

مهری در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در سالجاری فعالیت ورزشی کارگران را با اعزام تیم ووشوی کارگران به مسابقات کارگران کشور که در زاهدان برگزار شد، آغاز کردیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم ووشوی کارگران استان در این مسابقات مقام سوم تیمی را به دست آورد به طوری که در این مسابقات ما یک مدال طلا، یک برنز و یک مدال نقره توسط کارگران استان کسب شد.
وی افزود: مسابقات جهانی کارگران تیرماه در اسپانیا برگزار خواهد شد و چند نفر از کارگران ما در قالب تیم‌های ملی کارگران کشور در رشته‌های دومیدانی و رزمی شرکت خواهند کرد.
رئیس هیئت ورزش کارگری استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، بیان کرد: در دنیا به خاطر اینکه کارگران در بهره‌وری تولید نقش موثری را دارند و با هدف افزایش مهارت و توانمندی آنها مسابقات متعدد ورزشی برگزار می شود که امسال اسپانیا میزبان مسابقات کارگری دنیاست.
مهری ادامه داد: همزمان با هفته کارگر شاهد برگزاری ورزش همگانی با حضور کارگران و ورزش صبحگاهی در داخل کارخانجات و صعود تیم‌های کوهنوردی کارگران به قلل مرتفع استان بودیم.
وی افزود: در کنار این رویدادها مسابقات فوتسال، مسابقات طناب کشی، دارت و مسابقات آمادگی جسمانی بانوان نیز برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اردبیل تصریح کرد: ما در سال گذشته به عنوان هیئت برتر ورزش کارگری کشور انتخاب شدیم و همتراز استان‌هایی نظیر اصفهان و آذربایجان شرقی در رقابت‌ها و مسابقات ورزشی مختلف حضور داشتیم.

مهری گفت: اداره ورزش کارگران علیرغم اینکه نیروی کمی دارد اما تعامل نزدیکی را اداره کل ورزش و جوانان داشته و ما در بیش از 50 رشته ورزشی فعالیت داریم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 20 تیم به مسابقات مختلف اعزام کردیم به طوری که ماحصل این حضور کسب 34 مدال رنگارنگ بود که در نوع خود یک رکورد بی‌نظیر به شمار می‌رود.
رئیس هیئت ورزش کارگری استان اردبیل به ساماندهی 11 هزار ورزشکار کارگر در استان اشاره کرد و افزود: ما در حال حاضر در شهر استان سالن‌های ورزشی چند منظوره کارگری داریم و تلاش‌مان بر این است تا در رویدادهای مختلف فضای حضور کارگران ورزشکار را فراهم کنیم.

مهری اظهار کرد: امسال ما میزبان مسابقات فوتسال کارگری کشور در شهریورماه خواهیم بود که تیم فوتسال کارگری استان اردبیل نیز جزو تیم‌های ممتاز کشور است.
وی در پایان بیان کرد: در مردادماه اردبیل میزبان مسابقات دوومیدانی خواهران کارگر است که در مجموع تلاش می‌کنیم تا تیم‌های حاضر استان در این مسابقات خوش بدرخشند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.