به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمدعلی قاصدی روز شنبه در جلسه شورای قضایی اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی خاص که پیش آمده و تحریم های ظالمانه دشمنان نظام علیه ملت ایران که عملا کشور ما را در یک جنگ تمام عیار نابرابر اقتصادی مواجه کرده ، مسئولیت مجموعه قضایی بسیار سنگین شده است.
وی اظهارداشت: مسئولان تعزیرات حکومتی و سایر نهادهای ناظر بر بازار ملزم شده اند نظارت بر قیمت اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان را تشدید کنند و با کسانی که بخواهند در این ماه مبارک از فرصت سوء استفاده و اقدام به گرانفروشی نمایند، طبق قانون به شدت برخورد کنند.
وی گفت: انتظار تحول در تمامی حوزه ها بویژه کمک به سرمایه گذاری مشروع و قانونی، سالم سازی مجموعه ها، نظارت برون تشکیلاتی و درون سازمانی و همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها و نهادها در راستای خدمتگذاری مطلوب به مردم مد نظر است.
حجت الاسلام قاصدی با اشاره به برخی وظایف دستگاه ها ، اداره کل بازرسی ، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان را دستگاه های تاثیرگذار در کسب رضایتمندی مردم از تشکیلات قضایی دانست و افزود: عملکرد اداره کل بازرسی استان در نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی و اداره کل تعزیراتی حکومتی در بحث برخورد با گرانفروشی، احتکار و بطور کلی امور مربوط به بازار در جلب رضایتمندی مردم موثر است.
رییس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: با توجه به اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو خواهیم داشت لذا دستگاه قضایی تمام توان خود را بکار می گیرد تا ضمن جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق مردم کمک می کند تا انتخابات سالم برگزار شود.
6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.