به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، عباس خطیبی در بازدید از پروژه راه آهن میانه- اردبیل افزود: طبق وعده ای که داده شده ، تا پایان سال جاری عملیات بخش زیرسازی مسیر که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به اتمام رسیده و از مهرماه امسال هم عملیات روسازی و ریل گذاری مسیر زیرسازی شده را آغاز می کنیم.
وی بیان کرد: با تلاش استاندار اردبیل، اعتبارات پروژه راه آهن میانه - اردبیل به موقع و حتی پیش از موعد تامین شده و مشکلی در خصوص نقدینگی اجرای این پروژه وجود ندارد.
او با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی و برودت هوا در سال گذشته و بارش های اوایل امسال اجرای پروژه با تاخیرهایی روبرو بوده، گفت: برنامه ریزی لازم برای جبران عقب ماندگی انجام شده و امیدواریم با پیگیری های جدی مسئولان استان و شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور این پروژه طبق زمانبندی خود پیش رود.
خطیبی تاکید کرد که پیمانکاران و مجریان هر یک از قطعات راه آهن باید تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به کار، عمل به تعهد و تکمیل قطعات در زمان بندی مشخص شده به کار گیرند و در این خصوص هیچ توجیهی قابل قبول نخواهد بود.
او ادامه داد : بازدید از این پروژه ماهانه انجام شده و نظارت و کنترل پروژه با هدف تسهیل و تسریع در اجرا تشدید می شود.
وی اظهار کرد :84 درصد از تونل های این قطعه بازگشایی شده و تا پایان خردادماه سال جاری فعالیت های اجرایی هشت کیلومتر از 11 کیلومتر و نیز تونل اصلی به طول 1200 متر به پایان می رسد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.