معاون وزیر راه با اشاره به اینکه پروژه راه آهن اردبیل تاکنون یک هزار میلیارد هزینه برداشته است، خاطرنشان کرد: برای تکمیل و راه اندازی این پروژه نیز معادل همین مبلغ نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، خادمی در جریان بازدید از این پروژه با اشاره به اینکه راآهن اردبیل- میانه به عنوان طولانی ترین و سخت ترین پروژه ریلی کشور گفت: این پروژه با 30 میلیون متر مکعب خاکبرداری و 9 میلیون متر مکعب خاک ریزی و با حجم بالای بتن ریزی و اجرای پل‌های متعدد در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه در قطعات مختلف با انتخاب پیمانکاران در حال اجرا است،گفت: راه آهن اردبیل میانه 28 تونل و گالری دارد که در نوع خود این شرایط ریلی  در کشور بی نظیر است. بطویکه که باید این ابر پروژه را در حوزه ریلی سخت ترین و دشوار ترین پروژه قلمداد کرد.

خادمی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و پیش بینی می شود با هزینه معادل این رقم و با مبلغ دوهزار میلیارد تومان طی سه سال آینده به بهره برداری برسد.
به گفته معاون وزیر راه وشهرسازی کشور با بکاری گیری پیمانکاران تراز اول کشور و با رفع مشکل نقدینگی و برخی معایب این پروژه می توان با تامین  منابع مالی ظرف سه سال آینده این پروژه را تجهیز و راه اندازی کرد.

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن کارهای زیر بنایی امیدواریم این پروژه عظیم مه مطالبه اصلی مردم این استان است را تا سه سال تکمیل و راه اندازی کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.