به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی علایی در جلسه ترویج فرهگ ایثار و شهادت و ستاد ساماندهی گلزار شهدا افزود: هیچ عذر و بهانه ای برای خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا قابل قبول نیست و ترویج این فرهنگ لازمه جامعه است.
علایی از تعلل در تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح گلزار شهدای سد عمارت انتقاد کرد و تشریح کرد: تاخیر در اجرای طرح گلزار شهدا زیبنده نیست و باید هر چه سریعتر نسبت به هماهنگی های لازم در این زمینه اقدام شود.
وی خاطر نشان ساخت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون شهادت و جانبازی های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است و بایستی قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم و ارج بگذاریم.
شاهی مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل نیر در این جلسه گفت: شهدا با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده و ما وظیفه داریم در حفظ و نشر ارزش های ایثار و شهادت و ساخت مزار شهیدان گلگون کفن از جان مایه بگذاریم.
وی از ساخت بنای جدید برای خدمت به خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و افزود: ساخنمان بنیاد شهید پارس آباد سال گذشته به فروش رفته و در حال احداث ساختمان جدید در محل دیگری هستیم.
شاهی خواستار تسریع تخصیص اعتبار برای گلزار شهدای اصلاندوز،اولتان، وادی الرحمه و شهدای عمارت و ساختمان تازه احداث بنیاد شهید این شهرستان شد.
او افزود: از 34 گلزار شهدای این شهرستان، 22 گلزار فاقد آب،9 گلزار فاقد روشنایی و 12 گلزار فاقد تابلو راهنما در مسیر منتهی به گلزارها هستند.
6018/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.