به گزارش ایرنا، علیرضا شمس عصر چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند، سالروز فرمان تاریخی امام راحل در تشکیل بنیاد شهید در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین اظهار داشت: امروز میز کار مسئولان پای خون شهیدان قرار گرفته و بی توجهی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خیانت به شهیدان است.
وی افزود: امروز زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثارگری و شهادت وظیفه تک تک آحاد مردم است ولی وظیفه کسانی که در بنیاد شهید کار می کنند بیش از سایرین است.
شمس گفت: کسانی که در خدمت خانواده معظم شهدا می باشند وظیفه دارند تا با تکریم آنان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند تا جوانانی که دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده اند، بیش از گذشته با ایثار و از خودگذشتگی کسانی که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، جان خود را تقدیم اسلام کرده اند بیشتر شود.

**خدمت به خانواده های شهدا افتخاری عظیم برای مسئولان است
فرماندار ورامین نیز در این مراسم گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران که برای دفاع از ارزش های نظام، تمام هستی خود را تقدیم اسلام کرده اند افتخاری عظیم برای مسئولان و کارکنان بنیاد شهید محسوب می شود.
حسین کاغذلو گفت: کارکنان این نهاد مقدس به قشری خدمت می کنند که نور چشم نظامند و برای اعتلای ارزش های اسلامی فرزندان، همسران، سلامتی و هستی خود را نثار کرده اند.
وی افزود: امروز بسیاری از جانبازان سرافراز ایران اسلامی دردهای ناشی از دوران هشت سال دفاع را به دوش می کشند و خانواده معظم شهدا پس از گذشت 30 سال از پایان جنگ، با دردهای ناشی از این دوران همراه هستند و این امر، وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی به آنان بیشتر می کند.
کاغذلو اظهارداشت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران ولی نعمتان جامعه هستند و همه افراد از مردم تا مسئولان موظفند تا بهترین خدمات را به آنان ارائه کرده و منطقی ترین رفتار را با آنان داشته باشند.
وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا در اصل تکریم این جایگاه عظیم و مهمترین عامل در حفظ و ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه دشمنان است محسوب می شود.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده اند.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.