به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن هنرمند روز سه شنبه در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین افزود: حوزه‌ی مددکاری در چهار رشته مددکاری، مشاوره، آموزش خانواده و موارد خاص انجام وظیفه می‌کند تا بتواند نقش بسزایی در گره‌گشایی از مشکلات جامعه ایثارگران ایفا کند.
هنرمند به شبکه‌های اجتماعی 17 گانه در حوزه مددکاری بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: این شبکه‌ها ظرفیت‌های خوبی در جهت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران هستند و بایستی به درستی از آنها استفاده کرد.
وی افزود: باید به شبکه‌هایی مانند عدل، وصل و رهایی توجه ویژه‌ای کرد زیرا در رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر نقش بسزایی دارد.
این مسئول خاطرنشان کرد: اگر در بنیاد شهید، واحد مددکاری جدی تر گرفته شود بسیاری از مشکلات سر راه‌ ما قرار نمی‌گیرد بنابراین باید واحد مددکاری بنیاد به قدری تقویت شود تا مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در منازل آنها حل شود.
وی با بیان اینکه مددکاری بنیان شهید صله‌ رحم نظام بر صاحبان حق است، گفت: مددکاران در این صله علاوه بر احوالپرسی و تکریم می‌توانند در جریان مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران قرار گیرند و در جهت رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهند.
هنرمند، عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در موضوع مددکاری مطلوب دانست و افزود: باید تلاش ها در این حوزه در همه استان ها تقویت یابد تا اهداف سازمانی محقق شود.
مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: هر چقدر مددکاران قوی عمل کنند، کار مسئولان بنیاد نیز در رسیدگی به امور خانواده‌های شاهد و ایثارگر آسان‌تر خواهد شد.
هنرمند اظهار داشت: در قالب طرح سپاس تاکنون نیز 350 هزار دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود این آمار به 430 هزار دیدار تا پایان سال جاری برسد.
مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین گفت: همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح فجرآفرینان از دهه‌ی فجر آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.