مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: بیمه تامین اجتماعی در استان اردبیل به تعداد 65 مورد خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان و هموطنان ارائه می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سعید بشردوست در جریان بازدید از شعبه یک بیمه تامین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: پیش از این 35 نوع خدمات بیمه تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری به بیمه‌شدگان ارائه می‌شد که ما با افزایش تعداد این خدمات به 65 مورد درصدد جلب رضایت بیمه‌شدگان و ارائه خدمات کیفی‌تر هستیم.
وی خاطرنشان کرد: ما در قالب طرح‌های جدید تامین اجتماعی به یاد مرحوم دکتر نوربخش سعی داریم بیمه شدگان را از مزایای مختلفی برخوردار کنیم به طوری که امسال برای 30 هزار بیمه شده در راستای این طرح‌ها خدمات به شکل مدرن و الکترونیکی ارائه خواهد شد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: بیمه شدگان از طریق سامانه اینترنتی بیمه تامین اجتماعی می‌توانند درخواست صدور دفترچه درمانی، بازرسی از کارگاه‌ها و همچنین اطلاع از آخرین وضعیت پرداختی به بازنشستگان را ارائه کرده و خدمات اینترنتی و آنلاین دریافت کنند.
بشردوست بیان کرد: در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت استان اردبیل به صورت مستقیم و تبعی تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند و ما امسال مصمم به راه‌اندازی سومین شعبه تامین اجتماعی در یکی از مناطق پرجمعیت شهری هستیم تا سرعت خدمات‌رسانی به هموطنان افزایش یابد.
وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی همه ساله در قالب طرح‌های جدید سعی دارد تا به بیمه شدگان خدمات ارائه کند که امیدواریم امسال نیز در استان اردبیل سرعت و کیفیت ارائه این خدمات افزایش یافته و به نوعی رضایت هموطنان به ویژه بیمه شدگان و گروه‌های تحت پوشش را جلب کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.