رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: سوم اردیبهشت با حضور 100 نفر از هنرمندان برجسته کشوری در رشته‌های مختلف تجسمی برگزیدگان هنرواره انقلاب اسلامی – روایت ایرانی در اردبیل تجلیل می‌شوند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، امیر رجبی در حاشیه گشایش نمایشگاه آثار هنرجویان حوزه هنری اردبیل اظهار کرد: آئین اختتامیه این هنرواره سوم اردیبهشت ماه ساعت 17 عصر در مجتمع فدک اردبیل برگزار خواهد شد که امیدواریم با همراهی مسئولان استان و حضور میهمانان کشوری شاهد برگزاری برنامه شایسته و آبرومند در تجلیل از هنرمندان رشته‌های تجسمی در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: این هنرواره همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در رشته‌های مختلف تجسمی در ماه‌های دی و بهمن به میزبانی اردبیل برگزار شد که ما در دو ماه برگزاری این رویداد شاهد ارسال آثار متنوع به دبیرخانه این هنرواره بودیم که با داوری‌های انجام شده هنرمندان برجسته و شاخص کشوری در رشته‌های مختلف انتخاب شده و در این روز جوایز خود را دریافت می‌کنند.
رجبی اصلی‌ترین اهداف برگزاری هنرواره انقلاب اسلامی – روایت ایرانی را تبیین هنرمندانه 40 سال دستاورد جمهوری اسلامی ایران و مقابله با تفکر تطهیر رژیم منحوس پهلوی اعلام کرد و گفت: این هنرواره در رشته‌های مختلف به میزبانی اردبیل برگزار شد و منتخبین در روز هنر انقلاب اسلامی مورد تجلیل و تکریم قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: در هر رشته 40 هنرمند برتر کشور به مدت دو روز ورکشاپ خود را در استان اردبیل برگزار کردند و در نهایت از بین این هنرمندان برگزیدگان در روز هنر انقلاب اسلامی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
رئیس حوزه هنری استان اردبیل اظهار کرد: بخش رقابتی این هنرواره نیز در رشته‌های عکس، موشن‌گرافی و اینفوگرافی با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که طراحی نشان 40 سالگی انقلاب نیز بخش ویژه این هنرواره است که در راستای تبیین هنر انقلاب اسلامی و دینی در گرامیداشت این ایام به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.