به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو یکشنبه شب در جمع اهالی روستای پشگمان از توابع بخش خورش رستم خلخال افزود: برای گازرسانی به این روستاها 120 میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت گاز استان هزینه شده است.
وی بیان کرد: همچنین آسفالت راه ارتباطی روستای پشگمان به برندق در بخش خورش رستم جنوبی در برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.
بهنامجو گفت: با هدف ایجاد اشتغال روستایی ، رونق تولید و کسب و کار روستایی،از اجرای طرح های کشاورزی و تولیدی در روستاها با پرداخت تسهیلات حمایت می کنیم.
بازدید از پروژه راه کوهستانی دهستانی برندق به روستای کرنق از دیگر برنامه های استاندار اردبیل به همراهی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان ، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و برخی مسئولان استانی و محلی خلخال بود.
برای اجرای این پروژه به طول ۷ کیلومتر ۲۰۰ هزار متر مکعب خاکبرداری شده و 8 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
مسیر پیشین روستای گردشگری ۳۵ خانواری کرنق در فصول سرد سال مسدود و اهالی را با مشکلاتی مواجه می کرد که با احداث راه جدید این مشکل برای همیشه برطرف شده است.
استاندار اردبیل همچنین در دیدار با اهالی روستاهای منطقه هشجین گفت: همکاری، همدلی و تعامل سازنده سپاه و دستگاه های اجرایی باعث تقویت روحیه امید و رضایتمندی مردم و یاس و ناامیدی دشمنان است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.