علی نباتی روز پنج شنبه در گفتگو با ایرنا با انتقاد از وضعیت معابرشهر از جمله وجود چاله های بی شمار افزود: ضرب العجل اعلام شده از سوی دادسرای این شهرستان برای اجرای پروژه لکه گیری، بازسازی وترمیم ناهمواری خیابانها ومعابر عمومی شهر از روز 18 فروردین ماه امسال تا 7 اردیبهشت ماه به مدت 20 روز بوده که به صورت مکتوب به شهرداری ابلاغ شده است.
وی اظهار کرد: در روزهای اخیر شکایات متعددی از سوی رانندگان به دادسرای خلخال صورت گرفته که بیشتر این شکایات مربوط به آسیب دیدگی جانی ومالی ناشی از افتادن در چاله های بزرگ خیابانها و کوچه های این شهر است.
اوگفت: در راستای احقاق حقوق عامه شهرداری، شورای اسلامی و شهرداری موظف به پرداخت غرامت به رانندگان خودروهای آسیب دیده از محلی غیر از اعتبارات بیت المال و از حساب شخصی خود به دلیل بی توجهی به اجرای موارد ایمنی مربوط به معابر عمومی و فراهم سازی امکان تردد راحت مردم هستند.
او اظهار کرد:علاوه بر پرداخت غرامت به صاحبان خودروهای آسیب دیده از سوی شهرداری،هرگونه بی توجهی به رعایت حقوق شهروندی وتاخیر در اجرای پروژه مرمت وبازسازی محل های تخریب شده پیگرد قضایی را بدنبال خواهد داشت.
نباتی گفت: درحالی که پیش از تعیین ضرب العجل بارها هشدار مکتوب برای ترمیم خرابی های معابر عمومی شهر به شهرداری داده شده هیچ بهانه ای برای توجیه به تعویق افتادن ترمیم خرابی ها از سوی شهرداری پذیرفته نیست.
در عین حال اجرای پروژه پیشنهادی شورای اسلامی شهر خلخال مبنی بر نصب گلدانهای بتنی سنگین برای جدا سازی مسیر رفت وبرگشت خیابان پرترافیک امام خمینی این شهر نیز برای رانندگان عبوری حادثه ساز شده است.
به گزارش ایرنا در حالی که تنها چند روز از نصب اولین گلدانهای بتنی دراین خیابان از سوی شهرداری این شهر گذشته است برخورد چندین دستگاه خودروی عبوری با این گلدانها موجب وارد شدن خسارات مالی به رانندگان خودروها و اعتراض شهروندان شده است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.