به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنام جو روز دوشنبه در جلسه هماهنگی موکب اربعین برای امداد رسانی به سیل زدگان افزود: تمامی مردم اعم از خیران و دستگاه های اجرایی و کارمندان استان برای کمک به سیل زده ها پیشقدم شدند.
وی بیان کرد: در راستای کمک رسانی در قالب موکب اربعین نیز تمامی دستگاه ها ، مساجد ، تشکل های مذهبی و سازمان های مردم نهاد باید سازماندهی شده و نیازمندی های هموطنان سیل زده تامین شود.
استاندار اردبیل تاکید کرد: باید تلاش شود با همکاری دستگاه های اجرایی اقلام مورد نیاز سیل زدگان تامین گردد تا مشکلی در خدمت رسانی و امداد رسانی بوجود نیاید.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل هم در این جلسه گفت: در جریان وقوع سیل در سه استان کشور نزدیک به 20 میلیارد ریال کمک رسانی از استان اردبیل انجام گرفته است.
بهروز ندایی افزود: در قالب موکل اربعین نیز هماهنگی های لازم برای تامین اقلام مورد نیاز انجام گرفته و این کمک ها با امکانات استان در محل حادثه انجام می شود.
وی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان در راستای تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان همکاری کرده و مردم نیز کمک های نقدی و غیرنقدی خود را ادامه می دهند.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.