به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کریم اسدی روز یکشنبه در نشستی با شهردار خلخال افزود: درج و انتشار هرگونه اخبار نادرست و تفرقه انگیز موجب دلسردی در کارکنان خدوم دولت و دستگاه های اجرایی شهرستان خواهد شد .
وی با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت،همدلی،همکاری و یکپارچگی در بین مسئولان و مردم اظهار کرد: وحدت نیاز امروز جامعه در شرایط سخت اقتصادی، افزایش بار فشار تحریم های خارجی و همچنین خسارات وارد شده از حوادث طبیعی به کشور بیش از هرزمان دیگر است.
او گفت: هیچ جامعه ای از تفرقه سودی نبرده و شرایط فعلی کشور ایجاب می کند که آحاد جامعه بویژه فضای مجازی به نوعی در ایجاد وحدت و یکپارچگی مسئولان تلاش کنند.
امام جمعه خلخال با تقدیر از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال در سال گذشته اظهار کرد: انتظار از مجموعه شهرداری و شورای شهر ادامه این روند در سال جاری است .
فاطمه جوادی شهردار خلخال نیز تکمیل پروژه بهسازی و آسفالت کامل خیابان سی متری قدس، توسعه فضای سبز، اجرای طرح تله سیژ تفرجگاه اندبیل، اجرای طرح بازآفرینی پایدار شهری، راه اندازی محل دفن زباله جدید، اجرای نهضت پیاده راه سازی و ادامه لایروبی رودخانه ها و هدایت ابهای سطحی را از جمله برنامه های در دست اقدام شهرداری در سال جاری عنوان کرد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.