حسن حسن پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در برش شهرستانی سهم سرعین از 20 هزار نفر، 430 نفر بوده که با توجه به ثبت موارد تحقق اشتغال در پنجره واحد اشتغال، تاکنون اشتغال 415 نفر محقق شده است.
وی گفت: مشخصات افراد شاغل به صورت دقیق در سامانه مربوطه ثبت و نسبت اعلامی دقیق و پایش شده است.
او اظهار داشت: اشتغال مذکور در بین زیربخش های مربوط به 10 دستگاه اجرایی شهرستان شامل صمت ، جهاد کشاورزی ، گردشگری ، کمیته امداد ، آموزش و پرورش ، شیلات، برق، فنی و حرفه ای ، بهزیستی و بهداشت و درمان بوده است.
او به رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در سرعین اشاره کرد و گفت: هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در طرح های مختلف گردشگری ، صنعت و کشاورزی این شهرستان در حال اجراست.
فرماندار سرعین با بیان اینکه استعدادهای خدادادی طبیعی این شهرستان در حوزه گردشگری و آب های معدنی جاذبه خوبی برای سرمایه گذاری در این منطقه ایجاد کرده، افزود: در چند سال اخیر اجرای طرح های مختلف گردشگری در این شهرستان مورد توجه گسترده سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح های اقامتی و تفریحی با مجموع اعتبار چهار هزار میلیارد ریال در سرعین مشارکت دارند که از جمله مهم ترین آنها می توان به پارک آبی ، فاز دوم پیست اسکی آلوارس و مجتمع گیاه درمانی اشاره کرد.
سرعین واقع در 25 کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه 4811 متری سبلان با داشتن ده ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام های طبیعی، مناظر و چشم اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ های مصفا ، هتل ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر داشته ها و جاذبه ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.