به گزارش ایرنا ، عاطف ناصری روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: تمامی این تعداد اشتغال راستی آزمایی شده و دارای بیمه تامین اجتماعی می باشند.
وی بیان کرد: در سال جاری 636 نفر در بخش صنعت ، 70 نفر در حوزه بهداشت ، 173 نفر در بخش گردشگری و صنایع دستی ، 35 نفر در بهزیستی ، 126 نفر در کمیته امداد و 46 نفر در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول بکار شدند.
او گفت: 800 نفر از اشتغال های ایجاد شده نیز هنوز به ثبت نرسیده که با احتساب این تعداد میزان اشتغالزایی به 2 هزار و 230 نفر می رسد.
وی تعهد اشتغال شهرستان نمین در سال جاری را هزار و 470 نفر ذکر کرد و اظهار داشت: با احتساب اشتغال های ثبت نشده در سامانه رصد و شهرک صنعتی میزان اشتغال در این شهرستان فراتر از تعهد می باشد.
فرماندار نمین فعال شدن واحدهای تولیدی و افزایش سرمایه گذاری در نواحی و شهرک های صنعتی را یکی از مهم ترین زمینه های ایجاد اشتغال در این شهرستان دانست.
او ادامه داد: در حال حاضر چند صد نفر در واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری و کارخانه های نواحی و شهرک های صنعتی نمین مشغول به کار هستند که این تعداد هنوز در سامانه رصد اشتغال ثبت نشده است.
ناصری با بیان اینکه تلاش های زیادی در این شهرستان برای توسعه اشتغال انجام گرفته از تلاش برای ادامه روند اشتغالزایی در سال آینده خبر داد.
وی گفت: شهرستان نمین به دلیل داشتن نواحی و شهرک های صنعتی در زمینه اشتغالزایی از پتانسیل بالایی برخوردار است و با سرمایه گذاری های انجام شده در سال های آینده شاهد رشد اشتغال در این شهرستان خواهیم بود.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
3006/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.