به گزارش ایرنا ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این آیین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مدیون خدمات گسترده مهندس پریوند از مفاخر فرهنگی استان است که امروز شاهد بزرگداشت و تجلیل از خدمات او هستیم.
اسحاق رسولی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مصمم است از مفاخر فرهنگی و دانشگاهی که خدمات ارزنده ای داشته بعنوان چهره فرهنگی و علمی تجلیل کند تا نسل حاضر با این شخصیت ها آشنایی بیشتری داشته باشند .
وی ادامه داد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی در سه محور مسئله گری ،نوآوری و تعالی معنویت با هدف تکریم و توسعه سرمایه های اجتماعی ، نوآوری و فناوری و ارزش گذاری به سرمایه های علمی و معنوی خلاصه شده است .
وی با بیان اینکه نوآوری و کارآفرینی از رویکردهای اصلی دانشگاه آزاد اسلامی این استان است، گفت:فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به مساله توسعه استان گره زده شده و این دانشگاه در حوزه سلامت و گردشگری اقدامات خوبی را انجام داده است.
رسولی رقابت تنگاتنگ دانشگاه ها را یادآور شد و گفت: رقابت ناسالمی بین دانشگاه های وجود دارد که این دانشگاه را با چالش مواجه کرده است .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: برای خروج از این رقابت ناسالم باید تدابیری اندیشیده شود .
وی افزود: در حال حاضر این دانشگاه دارای 406 هیات علمی بوده و تاکنون 492 طرح تحقیقاتی در موضوعات مختلف توسط این دانشگاه انجام شده است.
رسولی با بیان اینکه هم اکنون 29 طرح تحقیقاتی و پژوهشی توسط استادان و دانشجویان این واحد آموزشی در حال اجراست، گفت: این طرح ها در حوزه های فرش، پلاستیک، آب، کشاورزی ، انرژی و خوشه صنعتی است.
وی با اشاره به اینکه سه مسئولیت جدید اجتماعی در بخش های استانی، ملی و بین ‌المللی برای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تعریف شده ، بیان کرد: توجه به صنعت گردشگری و سلامت استان، احداث و راه اندازی دانشکده گردشگری و مرکز همایش های ملی و تبدیل این دانشگاه به یکی از سه ناشر برتر خاورمیانه و آسیا در چشم انداز 10 ساله هدف گذاری شده است.
در این آیین از خدمات چند ساله یعقوب پریوند بعنوان اولین رییس دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل تجلیل شد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.