به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز جمعه در بازدید از روند اجرایی این کارخانه به خبرنگار ایرنا افزود: برغم تحریم ها تمامی قطعات و ماشین آلات مورد نیاز این واحد صنعتی وارد کشور شده و هم اکنون در محل احداث کارخانه تخلیه شده است.
وی بیان کرد: کارخانه کامیون سازی مشگین شهر نخستین کارخانه موجود در کشور خواهد بود که تمام قطعات آن تواید داخل خواهد بود.
وی با تقدیر از نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری امور این واحد صنعتی عظیم گفت: مجری کارخانه تاکنون ریالی از تسهیلات دولتی استفاده نکرده و از آورده شخصی خود استفاده کرده است.
بهنامجو اضافه کرد: راه اندازی این واحد تولیدی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت و ظرفیت عظیمی برای منطقه و کشور است.
الله وردی ، مجری این کارخانه بزرگ تولیدی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: جذب نیروی انسانی این کارخانه و آموزش های لازم و مورد نیاز نیروی کار آغاز شده و پیش بینی می شود اولین کامیون تولیدی این کارخانه با نشان چاپار در سال آینده وارد بازار شود.
او اضافه کرد: کامیون تولیدی این کارخانه در تیپ های مختلف از جمله کامیون های 2 محور و سه محور ، 2 محور کشنده ، کمپرسی و اتاق چوب باری و سه محورهای کشنده سنگین ، کمپرسی ، باری - خدماتی خواهد بود.
وی افزود: تاکنون برای راه اندازی کارخانه کامیون سازی مشگین شهر سه هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شده است.
6016/7117
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.