به گزارش ایرنا ، صفر فتح الله زاده روز چهارشنبه در جشن نیکوکاری مدارس خلخال افزود: میزان کمک های نقدی مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و 870 میلیون ریال بود.
او گفت: تمام کمک های نقدی دانش آموزی در بین دانش آموزان نیازمند مدارس خلخال توزیع شده و کمک های جمع آوری شده مردمی از پایگاه های کمیته امداد امام در شهر و مناطق روستایی این شهرستان نیز قبل از تعطیلات نوروزی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد شد.
وی با قدردانی از همکاری مسئولان چهار شبکه نیکوکاری شهر خلخال در برگزاری جشن نیکوکاری اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت این شبکه ها و کمک های جمع آوری شده مردمی در آستانه سال نو بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های نقدی خیرین جمع آوری شده است.
وی از توزیع 12 هزار پاکت دریافت هدایای نقدی دانش آموزان در مدارس خلخال در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: در سال گذشته 120 میلیون ریال کمک نقدی دانش آموزان جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.
فتح الله زاده همچنین به توزیع سبد غذایی در بین خانوارهای نیازمند در آستانه سال نو خبرداد و گفت: 250 خانوار دچار سوء تغذیه از طرح پوشش تغدیه ای این نهاد مقدس بصورت مستمر بهره می برند.
دکتر بشیر خالقی ، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شوراس اسلامی و حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه این شهر نیز در سخنان جداگانه به اهمیت نوع دوستی و کمک به نیازمندان جامعه در نظام اسلامی پرداخته و پاکت های هدایای نقدی خود را به صندوق های کمیته امداد امام تحویل دادند.
همچنین در این مراسم زنگ جشن نیکوکاری در مدرسه پسرانه شهید چمران و بطور همزمان در 120 مدرسه منطقه خلخال به صدا درآمد و دانش آموزان کمک های نقدی را به صندوق های کمیته امداد امام خلخال واریز کردند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.