به گزارش ایرنا، بهرام آقاخانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این در حالی است که امسال طبق برنامه باید مجوز فعالیت 13 سازمان مردم نهاد توسط اداره کل ورزش و جوانان استان صادر می شد.
وی با اشاره به استقبال جوانان و فعالان فرهنگی استان از تشکیل سمن ها اظهار داشت: در مجموع تعداد سمن ها و سازمان های مردم نهادی که مجوز فعالیت آنها توسط اداره کل ورزش و جوانان استان صادر شده 74 سمن است.
آقاخانی بیان کرد: استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد، توانمندسازی آنها و حمایت از جوانان از جمله اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: با استفاده بهینه از ظرفیت این سمن ها می توان بسیاری از امور را خارج از چارچوب اداری و موانع و محدودیت ها پیش برد و به اهداف مورد نظر رسید.
به گزارش ایرنا، امروز همچنین اعتبارنامه 2 موسسه مردم نهاد جدید 'یار مهربان ساوالان' و 'کارآفرین نوین آرتا' اردبیل توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان اهدا شد.
موسسه مردم نهاد یار مهربان ساوالان با موضوع فرهنگی کتاب و کتابخوانی و موسسه مردم نهاد کارآفرین نوین نیز در موضوعات اجتماعی کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا فعالیت خواهند کرد.
/6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.