حمدالله چاروسایی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا پیرامون حاشیه های ایجاد شده در هیات ورزش های رزمی و درخواست کتبی شماری از فعالان این هیات مبنی بر تغییر رئیس این هیات اظهار داشت: بر اساس تبصره یک ماده 10 آیین نامه هیات های ورزشی استان ها، قبول استعفا و برکناری رئیس هیات توسط رئیس فدراسیون مربوطه به عنوان رئیس مجمع و نیز جلب موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان و یا به تشخیص حداقل نصف اعضای مجمع و موافقت رئیس مجمع انجام می شود.
وی توضیح داد: بر اساس ماده 6 آیین نامه هیات های ورزشی استان ها، نشست های مجمع عمومی به طور فوق العاده و با درخواست رئیس مجمع که همان رئیس فدراسیون بوده و موافقت مدیر کل ورزش و جوانان استان و یا به درخواست حداقل نصف اعضای مجمع و موافقت رئیس مجمع تشکیل خواهد شد.
چاروسایی بیان کرد: همچنین در مرحله سوم، بر اساس تبصره یک ماده 6 آیین نامه هیات های ورزشی استان ها، در صورتی که مدیرکل ورزش و جوانان استان نیاز به تشکیل جلسه فوق العاده مجمع را تشخیص بدهد، مراتب جهت اقدام به رئیس مجمع اعلام می شود.
وی خاطرنشان کرد: براین اساس تبصره 2 ماده 6 آیین نامه هیات های ورزشی استان ها، تصمیمات مجمع فوق العاده با نصف به علاوه یک آرای اعضای مجمع معتبر و حضور حداقل دو سوم اعضا برای رسمیت جلسه ضروری است.
چاروسایی افزود: اداره کل ورزش و جوانان همدان نقد سازنده را حق قانونی اعضای هیات های ورزشی دانسته و همواره حامی ورزشکارن، داوران و مربیان است و جهت بررسی مسائل و مشکلات پیش آمده در کوتاه ترین زمان ممکن نشست هم اندیشی با حضور کلیه اعضا و رئیس هیات برگزار می کند.
به گزارش ایرنا روز گذشته جمعی از داوران، مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی استان همدان با ارسال نامه ای خطاب به رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان، خواستار برکناری رئیس هیات ورزش‌های رزمی این استان و برگزاری مجمع فوق‌العاده شدند.
هیات ورزش های رزمی استان همدان دارای بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.