شهردار اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز شهرداری اردبیل 20 عنوان برنامه متنوع را از 15 اسفند تا 15 فروردین سال آینده برگزار خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه ستاد خدمات سفر در اردبیل اظهار کرد: این برنامه‌ها ا 15 اسفند و با نظافت عمومی شهر در استقبال از بهار آغاز خواهد شد و ما تلاش می‌کنیم تا در مناطق مختلف شهر اردبیل فضا را برای استقبال  از مسافران و میهمانان نوروزی آماده و مهیا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ما نماینده‌ای دایم در ستاد خدمات سفر مستقر خواهیم کرد تا در جریان تصمیمات و برنامه‌های ستاد خدمات سفر قرار گرفته و شهرداری به عنوان یک مجموعه اجرایی تلاش می‌کند تا با این برنامه‌های متنوع در خدمت هموطنان باشد.
شهردار اردبیل تعیین واحدهای خدماتی کشیک را در کنار آماده‌باش برخی از مجموعه‌ها و سازمان‌ها نظیر آتش‌نشانی یادآور شد و بیان کرد: شهرداری اردبیل با 10 سازمان زیرمجموعه خود به صورت شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروزی در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود که امیدواریم با این 20 عنوان برنامه و 36 کار اجرایی بتوانیم در خدمت هموطنان باشیم.

لطف‌اللهیان نمونه این برنامه‌ها را یادآور شد و گفت: برنامه استقبال از بهار، نصب المان‌های نوروزی در سطح شهر،تنظیفات عمومی شهر، زیباسازی وسایط نقلیه عمومی، برگزاری تورهای اردبیل‌گردی و همچنین دایر کردن چهار ایستگاه پذیرایی از مسافران در چهار ورودی شهر، توزیع بروشور و راهنمای گردشگران، پذیرایی از میهمانان نوروزی با آش دوغ و چای و همچنین اهدای جایزه به اولین مسافر ورودی به شهر اردبیل از جمله این برنامه‌هاست.
وی ادامه داد: شهرداری در کنار نظافت روزانه شهر و جمع‌آوری پسماندها و نخاله‌های ساختمانی از کمپین نظافت عمومی ورودی شهرها استقبال می‌کند که امیدواریم این حرکت به زیباسازی و بهبود سیمای شهری کمک کند.
شهردار اردبیل تصریح کرد: با افتتاح پیاده‌راه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در میدان عالی قاپوی اردبیل که 17 اسفند به بهره‌برداری خواهد رسید سعی بر این است تا در این نقطه از شهر برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و همچنین آئین‌های سنتی، بومی و محلی را برای مسافران نوروزی برگزار کنیم.
لطف‌اللهیان گفت: شهروندان اردبیلی از دیرباز مشهور به میهمان‌نوازی هستند به طوری که ما در ایام نوروز در شهر اردبیل میزبان هزاران گردشگری هستیم که مقصد خود را اردبیل انتخاب کرده و قطعا امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خدمات شایسته‌ای را به آنها ارائه خواهیم کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.