به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان افزود: مهم ترین اقدام برای پذیرایی از میهمان تمیز نگهداشتن محل اسکان بوده و همه باید در این زمینه بسیج شوند.
وی با دعوت از تمام اقشار و مسئولان برای پاکسازی شهرها و حاشیه شهرهای استان در آستانه عید نوروز گفت: روز 18 اسفندماه به عنوان روز پاکسازی فضاهای عمومی ، حاشیه و حتی داخل شهرها تعیین می شود.
استاندار اردبیل تشریح کرد: باید با پاکسازی بی وقفه محیط زندگی مردم را برای نظافت مطالبه گر کرده و به این شیوه فرهنگ نظافت را در بین آحاد مردم و مسئولان نهادینه کنیم.
بهنامجو افزود: زیبایی فضای شهری از جمله مهم ترین اقدامات در راستای استقبال مناسب از مسافران است و عمل به آن وظیفه همگانی است.
او بر لزوم تدوین دفترچه راهنمای گردشگران ، آمادگی بخش های مختلف خدماتی از جمله سوخت ، ایمنی راه ، حوزه پزشکی ،اماکن اقامتی و پذیرایی و سایر حوزه های مرتبط با مسافران تاکید کرد.
اردبیل یکی از استان های گردشگر پذیر کشور است و با دارا بودن 223 مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، متل، میهمانپذیر و کمپ به لحاظ تعداد مراکز اقامتی رتبه سوم و از نظر تعداد تخت رتبه ششم را در کشور دارد.
3006/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.